نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تراکتورسازی ایران با برتری 3 بر یک برابر الجزیره امارات نخستین گام خود در رقابت‌ها‌ی لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشت.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الجزیره در حالی آغاز شد که هزاران تماشاگر هوادار تراکتورسازی از ساعت‌ها قبل از شروع بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور پیدا کرده بودند. این هواداران پرشور با پیروزی تیم محبوب‌شان با خاطری خوش در ورزشگاه را ترک کردند و به جشن و پایکوبی پرداختند. در این بازی سیدصالحی (35)، جواد کاظمیان (59) و مسعود ابراهیم‌زاده (80) برای تراکتورسازی و علی مبخوط برای الجزیره گل‌زنی کردند.

نیمه نخست:

دیدار دو تیم با حمله خطرناک مهمان اماراتی شروع شد. در حالی که تنها چند دقیقه از به صدا درآمدن سوت شروع بازی گذشته بود، مهاجم الجزیره می‌توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند اما بی‌دقتی او باعث شد خطر از بیخ گوش تیم میزبان عبور کند.

پس از این حمله، تراکتورسازان نبض بازی را در دست گرفتند و با حمله‌های متعدد خود خطرساز شدند. فلاویو لوپز، سیدصالحی و ابراهیمی در فاصله دقیقه 5 تا 20 بازی بارها در موقعیت گل‌زنی قرار گرفتند، اما بی‌دقتی‌ آنها و واکنش‌های خوب دروازه‌بان الجزیره مانع باز شدن دروازه تیم اماراتی شد.

دقیقه 35، ابراهیمی از جناح راست دروازه الجزیره حرکت کرد و در حالی که به نظر می‌رسید با خطای مدافع حریف متوقف شده است، با نوک پا توپ را به یار هم‌تیمی‌اش رساند تا او هم با یک سانتر نرم و فنی توپ را به داخل محوطه جریمه هدایت کند. در این لحظه سیدصالحی با حرکتی سریع و به موقع خود را به توپ رساند و با ضربه سر محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 40، الجزیره پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه مهاجم اماراتی آنقدر دقت نداشت که برای تراکتورسازی خطرساز شود.

دقیقه 42، مهاجم الجزیره تقریبا با دروازه‌بان تراکتورسازی تک به تک شد اما مهدی ثابتی به زیبایی شوت او را مهار کرد.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حمله غافلگیرکننده الجزیره شروع شد. مهاجم اماراتی با یک حرکت سریع وارد محوطه جریمه تراکتورسازی شد و به سمت دروازه شوت زد اما ثابتی به خوبی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 54، سیدصالحی در بهترین موقعیت گل‌زنی از ابتدای بازی تا این لحظه با دروازه‌بان الجزیره تک به تک شد اما با بی‌دقتی تمام توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد تا آه از نهاد 80 هزار هوادار تبریزی بلند شود.

دقیقه 59، غریو شادی بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام بلند شد. این بار مهدی کریمیان از میانه‌های میدان توپ را در اختیار گرفت و با عبور از سه مدافع حریف، آن را با پاس عرضی به کاظمیان در محوطه جریمه رساند. هافبک سرعتی تراکتورسازی هم از این فرصت نهایت استفاده را کرد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 66، الجزیره می‌توانست به اولین گلش دست پیدا کند. ضربه سر مهاجم اماراتی با برخورد به مدافعان به آرامی در دستان ثابتی قرار گرفت. دروازه‌بان تراکتورسازی هم بلافاصله توپ را به مهاجمان تیمش رساند و با این کار تیمش را صاحب فرصت خوبی کرد. سیدصالحی که به داخل محوطه جریمه نفوذ کرده بود، پاس عرضی هم‌تیمی‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ که به دروازه‌بان الجزیره هم برخورد کرده بود به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

دقیقه 78، الجزیره بالاخره به گل رسید.

دو دقیقه بعد تراکتورسازی باز هم اختلاف را به دو گل رساند. این بار سیدصالحی پاس داد تا مسعود ابراهیم زاده، بازیکن تعویضی تراکتورسازی گل سوم تیمش را بزند.

دقیقه 83، ابراهیمی داخل محوطه الجزیره سرنگون شد اما داور که اعتقادی به پنالتی نداشت به او کارت داد و او را که قبلا هم یک کارت زرد گرفته بود از بازی اخراج کرد.

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |


آهنگ زیبای گاز ور گاز ور تیرختور با صدای محبوبترین خواننده هواداران تراختور اصغر صفی پور

                                                      دانلود



نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

                                                          دانلود

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

خبر اختصاص تنها 50 هزار بلیط برای روز بازی با تیم الجزیره امروز در حالی انتشار یافت که هواداران تراکتور خود را برای حماسه بیش از یکصد هزار نفری آماده می کردند، عشاق تراکتور خوب می دانند که هشت اسفند روز تاریخی برای تراکتور است و هر کسی که دل در گرو تراکتور دارند برای این روز برنامه ریزی خاصی را انجام می دهند که موجب سرافرازی تراکتور و آذربایجان در این روز شوند، بدون تردید اختصاص 50 هزار بلیط برای هواداران تراکتور در آن روز نمی تواند پاسخگوی هواداران میلیونی این تیم باشد شاید منطقی ترین آمار فروش بلیط برای این بازی بدون تردید 70 هزار می توانست باشد اما در هر صورت برای بازیهای آسیایی باید چند نکته را هم مورد توجه قرار بدهیم:

1

تراکتور روز هشت اسفند در بازیهای آسیایی به میدان خواهد رفت، باید به این موضوع هر کسی که به استادیوم می آید بیشتر توجه کند، فرق این بازیها با بازیهای داخلی در این است که این بازی نباید تقابل تراکتور با تیم پرسپولیس معنا شود، البته حساسیت ها شامل این بازیها می شود اما نکته اینجاست که باید توجه داشته باشیم که تراکتور در برابر تیمی بازی می کند که بُد بین الملی دارد، هر گونه بی نظمی، اعتراض به داور بازی و تصمیمات داور، پرتاب اشیاء به داخل زمین و یا انداختن نور لیزر می تواند لطمات جبران ناپذیری را به تیم محبوبمان در ادامه بازیها بزند، در هر صورت یک نکته مثبت فروش تنها 50 هزار بلیط می تواند این باشد که توجه داشته باشیم که تراکتور در این روز نیازمند آرامش در سکوها است تا ایجاد حاشیه، لذا با توجه به سابقه حضور بیش از اندازه هواداران برای تراکتور که می تواند تداعی کننده بازیهای چون بازی با استیل آذین و پرسپولیس باشد که در چندین نوبت شاهد بی نظمی در سکوها بودیم که تشویق های یکپارچه را هم تحت تاثیر خود قرار داد، در روز هشت اسفند از هواداران عاشق تراکتور خواهشمندیم در روز بازی با اشغال زود هنگام صندلی ها در روز بازی با نظم و آرامش به برخی سود جو اجازه ندهند تا با اشغال بی خودی این صندلی ها عملا مانع تشویق های یکپارچه تیم شوند که این موضوع بسیار با اهمیت است.

2

تراکتور در برابر الجزیره نیاز مبرمی به تشویق های یکپارچه دارد و از آنجایی که میهمانان هوادار تراکتور که از سایر شهرها به استادیوم می آیند شاید با فرهنگ تشویق تراکتور در استادیوم آشنایی نداشته باشند و شاید در روز بازی کارهای احساسی از بعضی از دوستان هم سر بزند از هواداران تراکتور که با فرهنگ شعارها، تشویق ها آشنایی دارند خواهش می کنیم در راهنمایی این هواداران در نوع تشویق ها و کاهش حواشی با همدیگر همکاری کنند و نگذارند دود ندانم کاری برخی به چشم تراکتور و هواداران واقعی برود.

3

حضور در استادیوم به طور مثال حضور در سینما نیست، تجربه بازیهای پر تماشاگری چون فجرسپاسی در چند سال گذشته نشان داده که حضور افرادی در استادیوم که به این حضور به عنوان حضور در سینما نگاه می کنند برای تیم حریف نعمت بزرگی است چرا که با اشغال صندلی های توسط این افراد موجب می شود که تشویق ها در استادیوم کاهش یابد و از این بابت تیم حریف نهایت استفاده را ببرد، هنوز از خاطر ها جمله مدافع سپاهان از یادها نرفته که در بازی که دو فصل پیش در حضور 120 هزار هوادار در تبریز برگزار شد ادعا می کرد این هواداران تشویق بلد نیستند، صرف حضور بدون تشویق موجبات صلب حضور هواداری می شود که می آید برای تشویق و حمایت، پس از الان تصمیم بگیرید اگر می خواهید به استادیوم بیاید شعار همه عشاق تراکتور این خواهد بود " نشستن ممنوع".

4

احتمالا در این بازیها داور بطور سهوی بر علیه تراکتور سوت بزند، یا بازیکنی خطای محرزی را انجام دهد که بر علیه تراکتور باشد و یا هزار اتفاقی که ممکن است در نود دقیقه به ضرر تراکتور بیافتد، باید توجه داشته باشیم هر گونه بی نظمی و پرتاپ اشیاء به داخل زمین می تواند همه داشته ها و آمال آرزو هایمان را بر باد دهد پس شایسته است به عنوان یک هوادار تراکتور که سربلندی تراکتور را می خواهیم نسبت به رفتار هواداران دیگر حساس باشیم و نگذاریم کسانی با ندانم کاری خود به وجهه هواداران دیگر و تراکتور ضربه بزنند، احساس مسئولیت در مقابل دیگران یکی از وظایف مهم هر طرفدار است که به عشق تراکتور به استادیوم می آید.

پس می توان ادعا کرد 50 هزار هوادار عاشق و سینه چاک تراکتور و پر شور بهتر از 120 هواداری است که فقط می آیند برای تخمه شکستن.

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

خبرهای رسیده حاکی از آن است که شرکت صنعتی داداش برادر مهندس بیوک  که به اسم شرکت شونیز شناخته شده است قصد دارد تا اسپانسری تراختور را بر عهده گیرد و به احتمال زیاد لوگوی این شرکت بر روی پیراهن تیم تراختور قرار خواهد گرفت . این خبر در حالی است که این شرکت که یک شرکت تولید شکلات و … است در کشورهای اطراف به خصوص در دبی و امارات شرکت شناخته شده ای است و اخیرا محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی دبی در جشنواره GulFood 2012 به نمایش گذاشته و استقبال خوبی هم از محصولات این شرکت به عمل  آمده و این احتمال میرود که در بازیهای آسیایی نیز لوگوی این شرکت بر روی پیراهن تراختور دیده شود.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز:
حضور کریم باقری در تیم گسترش فولاد / ارمغان دومین سهمیه لیگ برتر برای تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه حضور کریم باقری در کنار تیم موجب افزایش روحیه تیم خواهد شد، گفت: با تداوم پیروزی‌های تیم گسترش فولاد دومین سهیمه لیگ برتر را برای تبریز به ارمغان خواهیم آورد.

خبرگزاری فارس:
حضور کریم باقری در تیم گسترش فولاد / ارمغان دومین سهمیه لیگ برتر برای
تبریز

 

بقیه درادامه مطالب

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

هشتم اسفند با 8 نکته مهم از زبان کاپیتان شماره 8 خطاب به
هواداران

۱) برای حمایت از تیم و باشگاه حتما بلیط تهیه بکنید
۲) از آوردن لوازم ممنوعه اعلام شده جدا بپرهیزید
۳) حتی المقدور از آوردن کودکان زیر ۱۰ سال بپرهیزید
۴) با مسئولین و انتظامات داخل استادیوم نهایت همکاری رو بکنید
۵) سعی کنید سر موقع به استادیوم بیاید تا موجب ازدهام نشوید
۶) لباس قرمز تیم و شال قرمز فراموش نشود
۷) به تیم میهمان در تبریز نهایت احترام رو بگذارید
۸) برد اصلی ما در ارائه فرهنگ مان است ، مواظب خاطیان باشید

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس