نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:, توسط تراختورچی |
شما میدونید حال ما چطوره ولی ما که نمیدونیم این انصاف نیست.یک لحظه هم جای ما باش و بفهم چی میشه منتظر فقط یک خبر.التماس دعااا.هرکجایی سربلند باشی ازته دل براتون ارزوی موفقیت میکنم.خداحافظ
نوشته شده در تاريخ شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, توسط تراختورچی |

09336294880یا09306294880

نوشته شده در تاريخ شنبه 7 تير 1393برچسب:, توسط تراختورچی |

ان شا الله تو کنکور موفق بشی التماس دعااا

نوشته شده در تاريخ جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, توسط تراختورچی |

سلام آمیتیس صادقی این اخرین پستی هست که میذارم وبلاگمو بخاطر تو حذف میکنم.میدونم که آدرسشو داشتی به خاطر همین مطلب گذاشتم تا نگران من نباشی.من بازم دوست دارم همین  عید ام اومدم امامزاده .ولی نمیدونم چرا هیچ وقت ازم خبری نگرفتی بعضی موقع ها بد جور بهم میریختم.ازت طلب حلالیت میکنم اگه واقعا این پستو دیدی یه پیام بده که بدونم سالمی فقط همین یه چیزی بگو که بفهمم تویی .خدانگهداربرای همیشه

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
                                
Al Ittihad (Jeddah)                            Teraktor-Sazi
 
 
                             16:00                  
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
 
شماره خبر : 91694
سعيد دقيقي اين روزها روي دور کارهاي خوب است. هم در زمين گل مي‌زند و هم بيرون زمين.

سعيد دقيقي اين روزها روي دور کارهاي خوب است. هم در زمين گل مي‌زند و هم بيرون زمين. او که با کمک‌هايش تيم را به جام قهرماني رساند پس از آن کار خير هم کرد. او ديروز هم پيراهن مورد علاقه خود يعني شماره 10 را تقديم کريم کرد.

حرف‌هاي مهاجم تراکتور را بخوانيد:

90: فردا در رقابت‌هاي آسيايي با الاتحاد بازي داريد. از اين بازي بگو.

بازي خيلي سختي داريم. الاتحاد جزو تيم‌هاي ريشه‌دار آسياست و امکانات خوبي را هم در اختيار دارد. الاتحاد مدعي اصلي قهرماني است ولي ما هم تراکتوري هستيم و با حمايت هوادارانمان هيچ تيمي نمي‌تواند در تبريز با ما مقابله کند.

90: امسال با توني مي‌توانيد در آسيا نتايج خوبي بگيريد؟

همانطور که قبلا هم گفتم گروه سختي داريم. بازيکنان «لخويا» که اکثرا خارجي هستند با پاسپورت قطري! العين هم که تيم ريشه‌داري است و بازيکناني در سطح بين‌المللي دارد ما هم اميدوار هستيم که بتوانيم نتيجه بگيريم.

90: راستي شماره 10 را هم تقديم همبازيت انصاري‌فرد کردي چي شد که چنين تصميمي گرفتي؟

کريم هميشه در سطح بين‌المللي و تيم‌ملي شماره 10 را مي‌پوشد از من خواست که اين شماره را به او بدهم و من هم با کمال ميل و دو دستي تقديمش کردم دوست داشتم که کريم 10 را بپوشد. اميدوارم که او در جام‌جهاني هم خيلي خوب بدرخشد.

90: خودت فکر نمي‌کني که به تيم‌ملي دعوت شوي؟

تمام تلاشم را مي‌کنم. زماني که کي‌روش مرا دعوت کرده بود در اردو‌ها خيلي از من راضي بود و من بازي‌هاي خوبي به نمايش گذاشتم و گل هم زدم. حالا اگر کي‌روش دعوتم کرد که با تمام وجود براي تيم‌ملي پا به ميدان مي‌گذارم اگر هم دعوت نشدم که براي موفقيت تيم‌ملي دعا مي‌کنم.

90: قضيه شايعه تباني در بازي با راه‌آهن چيست؟!

کساني که اين جور صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند نشان مي‌دهند که از فوتبال چيزي نمي‌دانند. تباني يعني چي؟! ما بعد از قهرماني جام‌حذفي خسته بوديم، فشار رويمان بود و اينها باعث شد روي عملکرد ما تاثير بگذارد. در ضمن انگيزه زياد براي ليگ نداشتيم ولي در ادامه مي‌خواهيم کارمان را به بهترين نحو انجام دهيم.

90: ابراهيم‌زاده هم در بازي‌ با راه‌آهن از طرف هواداران «هو» شد چه نظري داري؟

تمام بازيکنان براي موفقيت تيم زحمت مي‌کشند. نبايد طوري باشد که يک بازيکن خيلي تشويق شود نه به نوعي که به کسي توهين شود. مسعود هم دارد مثل بقيه زحمت مي‌کشد و قابل احترام است.

90: راستي بعضي از بازيکنان از نحوه دادن پاداش‌‌هاي ‌جام‌حذفي راضي نبودند. درست است؟

اعتقاد دارم بعد از 40 سال قهرمان شدن بايد پاداش‌هاي بهتري مي‌دادند تا انگيزه ما هم بالا برود، البته ما به خاطر پاداش و پول بازي نمي‌کنيم و به خاطر هوادارانمان پا به ميدان مي‌گذاريم البته اين را هم بگويم که آقاي نظمي هم در حال تلاش است و مجموعه دارند همه تلاششان را مي‌کنند.

90: در مرکز خيريه سالمندان حضور پيدا کردي چه شد که تصميم گرفتي چنين کاري بکني؟

بعد از اين که قهرمان جام‌حذفي شديم يک پيشنهادي از طرف يکي از دوستان به من شد و من هم قبول کردم و به آن مرکز خيريه رفتم تا نشان دهم ما به ياد آدم‌هاي نيازمند و محتاج هستيم. خيلي تلاش کردم که دور از چشم مردم اين کار انجام شود. ولي نشد!

90: قبول داري اين موضوع بايد بين فوتباليست‌ها بيشتر رواج پيدا کند؟

خيلي از فوتباليست‌ها در تيم‌هاي ديگر هستند که «دست خير» دارند البته تراکتوري‌ها هم به همين شکل هستند. بايد اميدوار باشيم که در ادامه انجام چنين کارهاي خيري بيشتر شود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

باسلام خدمت طرفداران تیم تراکتورسازی آذربایجان این وبلاگ پس از سالها فعالیت به زودی حذف خواهد شد

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
اولیویرا: در کرمان احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند

سرمربی تراکتورسازی گفت: از اینکه به کرمان سفر کرده‌ایم خیلی خوشحالیم و با اینکه در خانه نیستیم ولی احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند.

خبرگزاری فارس: اولیویرا: در کرمان احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
تاخیر بیش از 4 ساعت پرواز ماهان از تهران به کرمان باعث سرگردانی هوادارانی شده است که دیشب با اتوبوس خود را به فرودگاه مهرآباد رسانده اند.

به گزارش تبریز بیدار ، در حالیکه گروه صدنفره هواداران تراکتورسازی شب گذشته با اتوبوس به طرف فرودگاه مهرآباد تهران حرکت کردند تا با پرواز صبح امروز هواپیمایی ماهان به سمت کرمان حرکت کنند، اکنون بیش از چهار ساعت است که در فرودگاه مهرآباد تهران، بلاتکلیف نشسته اند.

 

هواپیمایی ماهان ساعت پرواز تهران به کرمان صبح جمعه را 7 و 15 دقیقه صبح اعلام کرده بود این پرواز بیش از4 ساعت به تاخیر افتاده است تا خبرنگاران، عکاسان و هواداران تراکتورسازی که بیشتر مسافران این پرواز بودند در فرودگاه مهر آباد سرگردان شوند.

 

مسئولان هواپیمایی ماهان اعلام کردند دلیل اصلی پرواز نداشتن هواپیماست! زیرا هواپیمای آنها ساعت 9 صبح قرار است از شهر جده در عربستان راهی تهران شود وسپس به کرمان برود! بنابراین زمان دقیق پرواز مشخص نیست.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

توني اوليويرا: تفکر لوکا را مي‌شناسم


سرمربي تيم تراکتورسازي گفت: فکر مي کنم روز جمعه ديداري را ببينيم که پر از جذابيت است.


توني اوليويرا در گفت و گو با اوج، درباره ديدار تيمش در فينال جام حذفي مقابل مس کرمان عنوان کرد:من قصد ندارم تا 24 ساعت قبل از بازي درباره اين مسابقه صحبت کنم ولي فکر مي کنم هم تراکتورسازي و هم مس تيم هاي خوبي هستند که تا اين مرحله پيش آمده اند.اصلا نمي پذيرم که صعود اين تيم ها را به فينال جام حذفي شانسي بدانيم و قطعا روي شايستگي اين اتفاق افتاده است.

وي ادامه داد: شانس برنده شدن فينال و قهرماني در جام حذفي به نظر من 50_50 است.اينطور نيست که يک تيم شانس بيشتري نسبت به حريفش داشته باشد.تراکتورسازي هم مي تواند برنده باشد و مس هم چنين شرايطي دارد.اميدوارم ما در نهايت به اين هدف مهم برسيم.بازيکنان تراکتورسازي مي دانند مسابقه سختي را در پيش دارند و به همين دليل نهايت تلاش خود را براي پيروزي در اين بازي انجام خواهند داد.

توني اوليويرا درباره اينکه چه نظري درباره رويارويي خود با لوکا بوناچيچ دارد گفت:لوکا را مي شناسم و از تفکرات او باخبرم.لوکا مربي است که در ايران مورد احترام است و من هم برايش احترام قائل هستم.

سرمربي تراکتورسازي درباره اينکه به نظرش چقدر احتمال دارد اين بازي به وقت اضافي يا پنالتي برسد گفت:نمي شود اين را پيش بيني کرد اما فکر مي کنم روز جمعه ديداري را ببينيم که پر از جذابيت است.

وي درباره اينکه کارلوس کي روش به برزيل رفته و به همين دليل بازي فينال حذفي را نخواهد ديد اظهار داشت:کارلوس در قبال تيم ملي ايران مسوليت دارد و به همين دليل به برزيل رفته است.من از او ناراحت نيستم و اطمينان دارم اين بازي توسط همکارانش بررسي خواهد شد.

کي روش درباره حضور هواداران تراکتورسازي در کرمان براي بازي با مس گفت:من مي دانم هواداران تراکتور زودتر از ما به کرمان مي رسند.آنها در زندگي من نقش مهمي دارند و فراموششان نمي کنم.در کرمان تنها نخواهيم بود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
پوستر بازی تراکتور و پرسپولیس

چهارشنبه 2 مرداد
تراختور آذربایجان - پرسپولیس تهران
استادیوم آزادی تهران ساعت 22:00
پنجشنبه 3 مرداد
گسترش فولاد - استقلال تهران
استادیوم سهند تبریز ساعت 22
به امید پیروزی تیم های آذربایجانی و شکست تیم های پر ادعایی
تهرانی آذربایجان تیم لری فرق المز رهلری

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

 

 

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
به گزارش اوج نیوز،علی کریمی که شب گذشته برای تماشای بازی ایران و لبنان به ورزشگاه آزادی رفته بود در مسیر جایگاه ویژه با هواداران بسیاری مواجه شد که قصد داشتند با او عکس یادگاری بگیرند.در این میان سوالات زیادی در خصوص آینده ورزشی وی پرسیده شد که او در جواب یک تماشاچی آذری زبان در خصوص حضورش در تراکتورسازی گفت:واقعیت این است که تراکتوری ها با من صحبت کرده اند اما من فعلا صبر می کنم و بعد تصمیم می گیرم.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

مجید جلالی در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص بازی تیم ملی برابر لبنان اظهار داشت:من بعد از 15 سال در زمین مسابقه فوتبال دیدم.

وی افزود:سال های سال بود که از تیم ملی چنین نمایشی ندیده بودم و باید به کی روش تبریک بگویم که از نظر شکل بازی ما را به این حالت درآورد.

جلالی ادامه داد:ما ظرف یک هفته از یک بازی دفاعی و بسته به اینجا می رسیم و قابلیت آن را هم داریم که در خاک کره جنوبی؛این تیم را مغلوب کنیم.آن هم کره ای را که مثل گذشته اش نیست.

جلالی با اشاره به قابلیت های کی روش گفت:همه جای دنیا به مربی وقت می دهند.کی روش برای عملیاتی کردن برنامه های خود نیاز به زمان داشت و حالا تیمش به انسجامی دست پیدا کرده که با آن خیلی کارها می تواند انجام دهد.

وی در واکنش به اظهارات علی کریمی مبنی بر دریافت پیشنهاد از تراکتورسازی اظهار داشت:من لیست خود را به باشگاه داده ام و تا زمانی که بازیکنی جذب نشود در مورد او حرف نمی زنم.

وی درباره جدایی فروزان نیز گفت:سه نوبت با او حرف زدم اما او فکر می کرد که در تراکتورسازی به او بازی نمی رسد.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
 
هافبک پیشین تراکتوسازی تبریز علاقه دارد بار دیگر به این تیم بپیوندد.
به گزارش آناج، جاسم کرار در زمان حضورش در تراکتورسازی بازی‌های خوبی برای تراکتورسازی انجام داد اما حواشی و بداخلاقی این بازیکن باعث شد از تراکتور جدا شود و پس از آن هم دوران ناموفقی را در استقلال تجربه کند.
 
کرار بعد جدایی از لیگ ایران در قطر و امارات هم بازی کرد اما حالا می‌خواهد دوباره به لیگ ایران و تراکتورسازی بازگردد.
 
به نقل از تسنیم، این بازیکن عراقی در این باره گفت: بعد از ایران در قطر و امارات هم بازی کردم اما هیچ کجا مثل هواداران تراکتور به من محبت نداشتند. آنقدر که از هواداران تراکتورسازی محبت دیدم از پدر و مادرم محبت ندیدم. دوست دارم تا آخر فوتبالم در تراکتورسازی بمانم.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

تمرین تیم تراکتورسازی در روز بارانی تبریز

آناج: تمرینات سرخ پوشان تبریز هر روز با اضافه شدن نفرات جدید جدی تر و منظ تر میشود تا این تیم پرهوادار و محبوب امسال با سکانداری مجید جلالی بتواند در سه لیگ مختلف حضوری موفق داشته باشد.


بقیه عکس ها در ادامه مطالب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

عبور از بازیکن مستقیم در پشت محوطه جریمه و ایجاد فضا و در نهایت شوت زنی به سمت دروازه یکی از قابلیتهای شاخص یک هافبک خلاق است . چنین بازیکنانی از کلاس بالایی از فوتبال برخوردارند و هر مربی آرزوی داشتن این چنین بازیکنانی را دارد .
آندرس اینیستا هافبک شماره ۸ بارسا یکی از بهترین بازیکنانیست که این کار را به خوبی انجام میدهد به طوریکه بارها شاهد هنر نمایی و گلزنی این بازیکن از همین شیوه در بارسا و تیم ملی اسپانیا بوده ایم .
امروز فیلم آموزش یک پا دو پا آندرس اینیستا را تقدیم دوستان خواهیم کرد . در این ویدئو به صورت اسلو موشن و با رسم دیاگرام و به صورتی واضح و در چهار مرحله به مرور و آموزش این حرکت اینیستا میپردازیم .
اینیستا پس از چرخش و کنترل توپ با پای عقب تر ، و با حرکت به سوی مدافعین حریف و با کشیدن توپ از راست به چپ از مدافعین عبور میکند ، سپس با هدایت توپ به فضای باز و خالی اقدام به شوت زنی میکند .
با مشاهده ویدئو درک بهتری از این حرکت اینیستا خواهید داشت و از آن میتوانید به عنوان فیلم آموزشی برای بازیکنان نیز استفاده کنید .
این ویدئو در باشگاه بارسا تولید شده است و توضیحات لازم در این ویدئو داده شده است که توسط وب سایت پرس ۹۰ ترجمه گردیده           

Download

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

از هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران دو تيم آلومينيوم و تراکتورسازي در بندرعباس به مصاف يکديگر رفتند که در پايان 90 دقيقه تراکتورسازان موفق به شکست 2 بر يک آلومينيوم شدند.


گل‌هاي تراکتورسازي را سيد صالحي (15) و کاظميان (35) به ثمر رساندند. تک گل آلومينيوم را نيز ميلاد ميداودي در دقيقه 50 به ثمر رساند.

  تراختور با اين پيروزي 62 امتيازي شد و سهميه آسيايي سال بعدش را قطعي کرد.


 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |


و اين هم در مورد مافيايي ها خودتان قضاوت كنيد اون از پنالتي كه داور

امروز گرفت و مجيدي داور را فريب داد و مردانگي خود را اثبات كرد

خدا اين جام ها را نصيب هيچ تيمي نكنه

 

تبريك به سپاهاني به خاطر قهرماني و پيروزي مقابل تيم  هاي پرادعاي پايتخت

سپاهان 6-5 استقلال

سپاهان 6-4 پرسپوليس


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

سومین نماینده فوتبال آذربایجان لیگ برتری شد/

صعود شهرداری تبریز به لیگ برتر


نصر نیوز: تیم فوتبال شهرداری تبریز به عنوان سومین نماینده فوتبال آذربایجان مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دریافت کرد.

 
 

به گزارش نصر نیوز، با تساوی دیدار دو تیم شهرداری تبریز و راهیان کرمانشاه همچنین شکست رقیب شهرداری در جدول گروه ب لیگ دسته اول کشور صعود این تیم تبریزی قطعی شد.

این گزارش حاکی است، پیش از این نیز تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرده بود و با حضور تیم تراکتورسازی و شهرداری تبریز سهم فوتبال آذربایجان به سه تیم رسید.

در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ دسته اول آزادگان و از گروه دوم 5 ديدار برگزار شد و يک ديدار نيز لغو شد.

اين رقابت‌هاي در حالي برگزار مي‌شد که تيم‌هاي فوتبال شهرداري تبريز و استقلال خوزستان با 46 امتياز تنها شانس‌هاي صعود به ليگ برتر بودند و شهرداري تبريز به دليل تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشت.

همچنين تيم‌هاي يادآوران شلمچه با 16 امتياز و برق شيراز با 19 امتياز به ليگ دسته دوم سقوط کرده بودند و نتايج امروز تاثيري در جابجايي تيم‌هاي سقوط کننده نداشت.

اما در صدر جدول شهرداري تبريز در ديداري سخت ميهمان راهيان کرمانشاه بود که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در ديدار مهم ديگر که به طور همزمان با مسابقه شهرداري تبريز و برگزار شده بود تيم فوتبال استقلال خوزستان ميزبان فولاد يزد بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود فولاد يزد به پايان رسيد تا استقلال خوزستان شانس صعود مستقيم به ليگ برتر را از دست بدهد.

اين نتيجه در حالي به دست آمد که استقلال خوزستان تا دقيقه 80 با نتيجه يک بر صفر از حريف خود پيش بود.

در ديگر ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

شهرداري ياسوج 0 پاس 1

ايران جوان بوشهر 1 نيروي زميني 1

شهرداري بندرعباس 3 مس رفسنجان 1

ديدار تيم‌هاي يادآوران شلمچه و سايپاي شمال نيز لغو شد.

بدين ترتيب تيم فوتبال شهرداري تبريز با 47 امتياز ضمن قهرماني در گروه دوم ليگ دسته اول آزادگان به ليگ برتر صعود کرد و استقلال خوزستان با شکست امروز با 46 امتياز به پلي‌آف رفت و حريف مس سرچشمه شد که در گروه اول نايب قهرمان شده بود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

پيام صادقيان با بازي هاي خوبي كه در تركيب ذوب آهن انجام داده پيشنهادهايي را دريافت كرده. شايعه شده تراكتورسازي سفت و سخت اين مهاجم تبريزي را مي خواهد. صادقيان از علاقه خود براي بازي در تراكتورسازي پرده برمي دارد و مي گويد:« پيشنهادي از باشگاه تراكتورسازي به دستم نرسيده. هواداران و ليدرهاي تراكتورسازي به من زنگ مي زنند و مي گويند چرا به تراكتورسازي نمي آيي؟ هواداران تراكتورسازي براي من سنگ تمام مي گذارند و در دو سال گذشته هر وقت با ذوب به تبريز رفته ام تشويقم كرده اند اما مسئولان اين تيم به من زنگ نزده اند و پيشنهادي نداده اند. قرارداد من تمام است و فصل آينده مي توانم تيم بعدي ام را انتخاب كنم»

از صادقيان مي پرسيم دوست داري به تراكتورسازي بروي كه در جواب مي گويد:« دوست دارم به تراكتورسازي بروم. هر چه باشد تيم شهرم است و پدرم هم در اين تيم بازي كرده. مهمتر از همه هواداران تراكتورسازي واقعا دوستم دارند. اين براي يك بازيكن خيلي مهم است كه هواداران يك تيم دوستش داشته باشند خصوصا هواداران خونگرم تراكتورسازي»

صادقيان درباره شرايط ذوب آهن مي گويد:« در بازي هاي ذوب خيلي موقعيت خراب مي كنيم. نمي دانم چه شده اما اگر موقعيت هايمان را گل مي كرديم الان نيمه بالاي جدول بوديم. توپ هاي ما درون دروازه نمي رود و انگار طلسم شده ايم»

صادقيان درباره ماندن ذوب در ليگ برتر مي گويد:« تمام تلاشمان را مي كنيم در ليگ برتر بمانيم. اگر از همان اول به فكر ذوب بودند اين اتفاقات براي ما نمي افتاد. از وقتي آقا فرهاد آمده عالي بازي مي كنيم. با كاظمي بهترين فوتبال ليگ را بازي مي كنيم اما چه سود كه بدشانس هستيم و توپ هايمان داخل دروازه نمي رود. نمي گذاريم تيم بيفتد و شك نكنيد تمام تلاشمان را به خرج مي دهيم تا سقوط نكنيم. اگر تيم را نگه داريم براي سال آينده تيم خوبي تشكيل خواهد شد . فقط اميدوارم كه بتوانيم در ليگ برتر باقي بمانيم»

صادقيان درباره شايعه حضور در پرسپوليس مي گويد:« داستان پرسپوليس بماند براي پايان فصل. فعلا تمركزم روي ذوب است تا در اين دو بازي بتوانيم 6 امتياز كسب كنيم و در ليگ برتر بمانيم»

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
 
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه نگاه ویژه ای به باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران دارد، گفت: همواره به طور مساوی به سرخابی ها کمک مالی داشته ایم.

به گزارش آناج، ˈمحمد عباسیˈ عصر امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی مسوولان فدراسیون های ورزشی با کمیته ملی المپیک عنوان کرد: مسوولیت این دو باشگاه برعهده وزارت ورزش و جوانان است و به همین دلیل نگاه ویژه تری نسبت به دیگران به آنها داریم.

وی در مورد اعتراض برخی قهرمانان که هنوز پولی بابت پاداش های خود از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت نکرده اند، اظهار داشت: ممکن است این صندوق نیز همچون بیشتر ارگان های دیگر دچار مشکلات مالی شده باشد و فعلا نتواند پولی پرداخت کند.

عباسی با اشاره به عملکرد درخشان ورزش کشور در سال 91 اظهار داشت: این نتایج در طول تاریخ بی نظیر بود و با تلاش های تمامی ارگان ها و فدراسیون های ورزشی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه هیچ اختلافی با ˈمحمد علی آبادیˈ ندارد، گفت: این مساله را که علی آبادی اعلام کرده اگر من بخواهم،

استعفا می دهد را نشنیده ام و از وی می خواهم اگر صحبتی است با خودم به طور خصوصی مطرح کند تا برای پیشرفت ورزش کشور قدم برداریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد نظر کمیته بین المللی المپیک که خواستار بازگشت روسای برکنار شده است، گفت: ضوابط اجازه نمی دهد افرادی را که از ریاست برداشتیم، دوباره برگردانیم و این کار را انجام نمی دهیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که امضای حجت اله خطیب گرفته شده است، گفت:

چنین چیزی صحت ندارد.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ابراهیمی:امیدوارم در آزادی فحش نشنویم/ آنقدر که از سپاهان می ترسم، از استقلال نمی ترسم

فوتبال ایران/ مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: اگر استقلال مقابل صبا می باخت با استرس زیادی به مصاف تیم ما می آمد.
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود.بازیکنان ما با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود اگر دروازه بان نفت آن اشتباه را نمی کرد تراکتور نمی توانست پیروز شود، عنوان کرد: ما موقعیت های دیگری هم داشتیم. اینطور نیست که می گویید. اگر هم باشد فوتبال بازی اتفاقات و اشتباهات است و اگر اشتباه در آن رخ ندهد که گلی رد و بدل نمی شود.
ابراهیمی درباره اعتراض نفتی ها روی گلشان که مردوداعلام شد، گفت: صد درصد گل دوم نفت آفساید بود.
مهاجم تراکتورسازی درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: متاسفانه جهانبازی در دیدار استقلال و صبا اشتباه تاثیر گذاری داشت و استقلال دوباره به صدر رفت. آنها اگر می باختند، استرسشان در بازی جمعه بیشتر از ما بود اما به هر حال باید در بازی مستقیم استقلال را شکست دهیم. البته شخصا اینقدر که از سپاهان می ترسم از استقلال نمی ترسم.
وی درباره دیدار با استقلال هم گفت: بازی دشواری با استقلال داریم. البته خیلی ها می گویند این دیدار فینال زودرس است اما باید بگویم اینطور نیست و برنده این بازی نباید خودش را قهرمان لیگ بداند. ما برای پیروزی به تهران می آییم و امیدوارم جو ورزشگاه آزادی هم خوب باشد .هرچند که ما عادت کرده ایم در هر شهری بازی می کنیم فحش بشنویم ولی امیدوارم روز جمعه این اتفاق نیفتد.
ابراهیمی درباره اعلام باشگاه استقلال برای تخصیص ده درصد ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی افزود: این حرفها همیشه مطرح می شود و امیدوارم مسئولین کارشکنی نکنند و هواداران ما بتوانند بدون دغدغه وارد ورزشگاه شوند. اگر اجازه دهند هواداران ما در بازی با استقلال بیشتر از استقلالی ها نباشند، کمتر هم نیستند.
وی با اشاره به صحبت های سیاوش اکبرپور مبنی بر اینکه هواداران استقلال روز جمعه زودتر به ورزشگاه بیایند و به تراکتوری ها جا ندهند،  اضافه کرد:اکبرپور در تبریز بازی کرده  و با اینکه سالها در استقلال حضور داشته اما نباید اینگونه صحبت کند. این صحبت ها زشت است و من آنها را کری به حساب نمی آورم.
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

در سال 91 تیم هایی بودند که تا کنون به چهار برد پیاپی رسیده بودند ولی هیچ تیمی تاکنون نتوانسته بود در سال 91 به در پنج بازی پشت سر هم برنده از زمین مسابقه خارج و تراکتور با بردی که در برابر نفت تهران بدست آورد موفق شد به این رکود جالب دست یابد و با توجه به وضعین سایر تیم ها این رکورد برای در سال 91 تنها برای تراکتور خواهد بود
تراکتور در 5 بازی متوالی به ترتیب ملوان انزلی ، گهر درود ، فجر شیراز ، الجزیره امارات و نفت تهران را شکست داده است البته تراکتور این فرصت را هم دارد که با غلبه بر استقلال این رکورد خود را در مسابقات لیگ برتر هم تکرار کند

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تراکتور 2 – نفت 1 ؛ آماده باش به ارتش سرخ ؛ منتظر چنین روزی بودیم

تراکتور امروز در یک بازی کاملا محتاطانه و منطقی از سد تیم خوب نفت گذشت تا بعد از یک فصل لحظه شماری به بازی پر هیجان با استقلال در تهران برسیم که برای همه هواداران تراکتور این بازی حکم انتقام و رسیدن به صدر جدول معنای دیگری نمی تواند معنا داشته باشد.

حالا که نفت را با زیرکی از پیش رو برداشتیم حالا نوبت به استقلال آنهم در تهران است، تراکتور برای این بازی از ابتدی فصل انتظار میکشید برای اینکه ما و استقلال یک حساب کوچک دفتری داریم آنهم با سرمربی پر مدعی این تیم است که اوایل فصل همه ما را سر کار گذاشت و امروز بعد از شکست نفت انتظار میکشیم تا با حضور در تهران و پایان دادن به عصر صدر نشینی استقلال در لیگ برای اولین بار در آستانه قهرمانی قرار بگیریم و این دور از دسترس نیست چون می دانیم ارتشی در پشت سر داریم که با نیروی عشق و شوق زیاد خواهند آمد برای سرافرازی آذربایجان و تراکتور.

بازی با نفت برای ما بازی سنگینی بود، از قبل می دانستیم که بازی با نفت سخت است اما بچه ها در این بازی منطقی بازی کردند و با آرامش توانستیم سه امتیاز حساسی را در قبل از رویایی بزرگ در تبریز کسب کنیم تا بتوانیم با قدرت در تهران برابر استقلال صف آرایی کنیم و این امر هم مقدور شد و در سایه همدلی و اتحاد بچه ها نشان دادیم تیم یکدست و بزرگی هستیم که برای قهرمانی در لیگ چیزی را کم نداریم.

استقلال دیگر به زمین سفت تراکتور رسیده و استقلالی ها خیلی خوب می دانند که حریفشان حریف سرسخت و قدری است که برای پایین کشیدن آبی ها ارتشی را پشت سر دارد که قدرت بی حد و حصر آنها در آزادی بارها استقلال را در خانه زمین گیر کرده است. از امروز وظیفه سنگین تر است برای هوادارانی که عشق در گرو تراکتور دارند، امروز دیگر جای نشستن نیست، از امروز باید برای حضور در آزادی برنامه ریخت و از امروز باید مهیایی سفر شد، تراکتور در آزادی نباید تنها بماند و به فضل خداوند و به فضل پروردگار همه باید از امروز برنامه خود را برای حضور در تهران بچنیم.

استقلال با امیر قلعه نویی باید تاوان سنگینی را در بازی روز جمعه برابر ما بپردازد، در این راه ما هم همراه تراکتور خواهیم بود، سکوهای آزادی برای ما مامن ارتشی خواهد بود که می آیند برای سرافرازی برای آذربایجان و کشیدن استقلال از صدر جدول به پایین و این آماده باشی است برای ارتش بزرگ تراختور در لیگ که خیلی وقت بود منتظر اش بودیم.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

دهنوی:ازنیمکت نشینی مقابل نفت،شوکه شدم/هواداران تراکتور جمعه با پیراهن آبی می آیند

1391-12-15-00-40-1

فوتبال ایران/هافبک تیم تراکتورسازی گفت:حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه حتی برای تیم استقلال هم مفید است و انگیزه بازیکنان این تیم را هم بالاتر می برد.

به گزارش اوج نیوز،قاسم دهنوی درباره اینکه در بازی تراکتورسازی  مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی قرار نداشت عنوان کرد:من اهل دروغ گفتن نیستم .واقعیتش این است که از این مساله ناراحتم. وقتی سوال کردم چرا این اتفاق افتاده است به من گفتند به دلیل اینکه دو اخطاره هستم و ممکن است کارت بگیرم و بازی استقلال را از دست بدهم،در ترکیب اصلی نیستم.داور هم محسن قهرمانی،همشهری ام بود و این امکان وجود داشت  که به من اخطار بدهد.

وی ادامه داد:با این وجود اینکه من در دقیقه 60 به میدان بروم برایم اصلا خوشایند نبود.اگر این توجیه را می پذیرفتیم یا  باید اصلا بازی نمی کردم و یا از اول به میدان می رفتم.در واقع از دقیقه 60 هم این امکان وحود داشت که من کارت بگیرم.این توجیه برای من قابل قبول نبود.من همه مسابقات را در هفته های قبلی بازی کردم و تیم هم خدا را شکر برنده شد.از اینکه در بازی با نفت در ترکیب نبودم،شوکه شدم.البته به تراکتور تعصب دارم و وقتی می بریم خوشحالم اما نمی توانم دروغ بگویم.انتظار داشتم پس از بازی الجزیره که بازی نکردم،در این مسابقه به میدان بروم.منطقی اش هم این بود که بازیکنانی که در بازی الجزیره به میدان رفته بودند و خسته شده بودند،استراحت کنند و آنهایی که در این بازی حضور نداشتند مقابل نفت به میدان بروند.

دهنوی افزود:مگر من پیر شده ام؟چه اتفاقی افتاده است که باید بازیکن نیمه دومی بشوم؟حتی محمد نصرتی در دقیقه 25  بازی با نفت  به تونی گفت که جای دهنوی در زمین خالی است.با این وجود من به تونی علاقه دارم و او را مربی با شخصیتی می دانم و   با همه ناراحتی که دارم برای تراکتور دعا می کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره شرایط فعلی تیمش عنوان کرد:حالا همه چیز دست خودمان است.بازی 6 امتیازی با استقلال،بازی 6 امتیازی با سپاهان و مسابقاتی که می تواند تکلیف ما را مشخص کند.البته بازی های سخت دیگری هم داریم.مسابقه باداماش در رشت و در چمن مصنوعی،قطعا بازی آسانی نیست.باید با هوشیاری به مصاف حریفان برویم.

دهنوی درباره بازی تراکتورسازی مقابل استقلال گفت:تقاضا دارم مسولان اجازه بدهند در ورزشگاه ظرفیت تماشاگران 50_50 بین طرفداران دو تیم تقسیم شود.اگر 100 هزار نفر استقلالی می آیند،ایرادی ندارد،به تراکتور همان ظرفیت 10 درصد را بدهند اما من فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد و حداکثر 50 هزار هوادار استقلال به آزادی می آیند.بنابراین روز جمعه حضور 50 هزار طرفدار تراکتورسازی می تواند بازی را گرم و جذاب کند.حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه حتی برای تیم استقلال هم مفید است و انگیزه بازیکنان این تیم را هم بالاتر می برد.مطمئن باشید اگر ورزشگاه خالی باشد و اجازه ورود طرفداران تراکتورسازی را ندهند،تماشاگران ما با پیراهن آبی به داخل می آیند و در آنجا از پیراهن های قرمزشان رونمایی می کنند.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

تیم باشگاه تراکتورسازي در اولين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عصر روز سه شنبه در ورزشگاه يادگار امام به مصاف تيم فوتبال الجزيره امارت رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. نقش تشویق خستگی ناپذیر تماشاگران پرشور آذری در ورزشگاه یادگار امام در این پیروزی حائز اهمیت فراوان بود.



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس