نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
به گزارش اوج نیوز،علی کریمی که شب گذشته برای تماشای بازی ایران و لبنان به ورزشگاه آزادی رفته بود در مسیر جایگاه ویژه با هواداران بسیاری مواجه شد که قصد داشتند با او عکس یادگاری بگیرند.در این میان سوالات زیادی در خصوص آینده ورزشی وی پرسیده شد که او در جواب یک تماشاچی آذری زبان در خصوص حضورش در تراکتورسازی گفت:واقعیت این است که تراکتوری ها با من صحبت کرده اند اما من فعلا صبر می کنم و بعد تصمیم می گیرم.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

مجید جلالی در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص بازی تیم ملی برابر لبنان اظهار داشت:من بعد از 15 سال در زمین مسابقه فوتبال دیدم.

وی افزود:سال های سال بود که از تیم ملی چنین نمایشی ندیده بودم و باید به کی روش تبریک بگویم که از نظر شکل بازی ما را به این حالت درآورد.

جلالی ادامه داد:ما ظرف یک هفته از یک بازی دفاعی و بسته به اینجا می رسیم و قابلیت آن را هم داریم که در خاک کره جنوبی؛این تیم را مغلوب کنیم.آن هم کره ای را که مثل گذشته اش نیست.

جلالی با اشاره به قابلیت های کی روش گفت:همه جای دنیا به مربی وقت می دهند.کی روش برای عملیاتی کردن برنامه های خود نیاز به زمان داشت و حالا تیمش به انسجامی دست پیدا کرده که با آن خیلی کارها می تواند انجام دهد.

وی در واکنش به اظهارات علی کریمی مبنی بر دریافت پیشنهاد از تراکتورسازی اظهار داشت:من لیست خود را به باشگاه داده ام و تا زمانی که بازیکنی جذب نشود در مورد او حرف نمی زنم.

وی درباره جدایی فروزان نیز گفت:سه نوبت با او حرف زدم اما او فکر می کرد که در تراکتورسازی به او بازی نمی رسد.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
 
هافبک پیشین تراکتوسازی تبریز علاقه دارد بار دیگر به این تیم بپیوندد.
به گزارش آناج، جاسم کرار در زمان حضورش در تراکتورسازی بازی‌های خوبی برای تراکتورسازی انجام داد اما حواشی و بداخلاقی این بازیکن باعث شد از تراکتور جدا شود و پس از آن هم دوران ناموفقی را در استقلال تجربه کند.
 
کرار بعد جدایی از لیگ ایران در قطر و امارات هم بازی کرد اما حالا می‌خواهد دوباره به لیگ ایران و تراکتورسازی بازگردد.
 
به نقل از تسنیم، این بازیکن عراقی در این باره گفت: بعد از ایران در قطر و امارات هم بازی کردم اما هیچ کجا مثل هواداران تراکتور به من محبت نداشتند. آنقدر که از هواداران تراکتورسازی محبت دیدم از پدر و مادرم محبت ندیدم. دوست دارم تا آخر فوتبالم در تراکتورسازی بمانم.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

تمرین تیم تراکتورسازی در روز بارانی تبریز

آناج: تمرینات سرخ پوشان تبریز هر روز با اضافه شدن نفرات جدید جدی تر و منظ تر میشود تا این تیم پرهوادار و محبوب امسال با سکانداری مجید جلالی بتواند در سه لیگ مختلف حضوری موفق داشته باشد.


بقیه عکس ها در ادامه مطالب



ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس