نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |


آهنگ زیبای گاز ور گاز ور تیرختور با صدای محبوبترین خواننده هواداران تراختور اصغر صفی پور

                                                      دانلود



نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

                                                          دانلود

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

خبر اختصاص تنها 50 هزار بلیط برای روز بازی با تیم الجزیره امروز در حالی انتشار یافت که هواداران تراکتور خود را برای حماسه بیش از یکصد هزار نفری آماده می کردند، عشاق تراکتور خوب می دانند که هشت اسفند روز تاریخی برای تراکتور است و هر کسی که دل در گرو تراکتور دارند برای این روز برنامه ریزی خاصی را انجام می دهند که موجب سرافرازی تراکتور و آذربایجان در این روز شوند، بدون تردید اختصاص 50 هزار بلیط برای هواداران تراکتور در آن روز نمی تواند پاسخگوی هواداران میلیونی این تیم باشد شاید منطقی ترین آمار فروش بلیط برای این بازی بدون تردید 70 هزار می توانست باشد اما در هر صورت برای بازیهای آسیایی باید چند نکته را هم مورد توجه قرار بدهیم:

1

تراکتور روز هشت اسفند در بازیهای آسیایی به میدان خواهد رفت، باید به این موضوع هر کسی که به استادیوم می آید بیشتر توجه کند، فرق این بازیها با بازیهای داخلی در این است که این بازی نباید تقابل تراکتور با تیم پرسپولیس معنا شود، البته حساسیت ها شامل این بازیها می شود اما نکته اینجاست که باید توجه داشته باشیم که تراکتور در برابر تیمی بازی می کند که بُد بین الملی دارد، هر گونه بی نظمی، اعتراض به داور بازی و تصمیمات داور، پرتاب اشیاء به داخل زمین و یا انداختن نور لیزر می تواند لطمات جبران ناپذیری را به تیم محبوبمان در ادامه بازیها بزند، در هر صورت یک نکته مثبت فروش تنها 50 هزار بلیط می تواند این باشد که توجه داشته باشیم که تراکتور در این روز نیازمند آرامش در سکوها است تا ایجاد حاشیه، لذا با توجه به سابقه حضور بیش از اندازه هواداران برای تراکتور که می تواند تداعی کننده بازیهای چون بازی با استیل آذین و پرسپولیس باشد که در چندین نوبت شاهد بی نظمی در سکوها بودیم که تشویق های یکپارچه را هم تحت تاثیر خود قرار داد، در روز هشت اسفند از هواداران عاشق تراکتور خواهشمندیم در روز بازی با اشغال زود هنگام صندلی ها در روز بازی با نظم و آرامش به برخی سود جو اجازه ندهند تا با اشغال بی خودی این صندلی ها عملا مانع تشویق های یکپارچه تیم شوند که این موضوع بسیار با اهمیت است.

2

تراکتور در برابر الجزیره نیاز مبرمی به تشویق های یکپارچه دارد و از آنجایی که میهمانان هوادار تراکتور که از سایر شهرها به استادیوم می آیند شاید با فرهنگ تشویق تراکتور در استادیوم آشنایی نداشته باشند و شاید در روز بازی کارهای احساسی از بعضی از دوستان هم سر بزند از هواداران تراکتور که با فرهنگ شعارها، تشویق ها آشنایی دارند خواهش می کنیم در راهنمایی این هواداران در نوع تشویق ها و کاهش حواشی با همدیگر همکاری کنند و نگذارند دود ندانم کاری برخی به چشم تراکتور و هواداران واقعی برود.

3

حضور در استادیوم به طور مثال حضور در سینما نیست، تجربه بازیهای پر تماشاگری چون فجرسپاسی در چند سال گذشته نشان داده که حضور افرادی در استادیوم که به این حضور به عنوان حضور در سینما نگاه می کنند برای تیم حریف نعمت بزرگی است چرا که با اشغال صندلی های توسط این افراد موجب می شود که تشویق ها در استادیوم کاهش یابد و از این بابت تیم حریف نهایت استفاده را ببرد، هنوز از خاطر ها جمله مدافع سپاهان از یادها نرفته که در بازی که دو فصل پیش در حضور 120 هزار هوادار در تبریز برگزار شد ادعا می کرد این هواداران تشویق بلد نیستند، صرف حضور بدون تشویق موجبات صلب حضور هواداری می شود که می آید برای تشویق و حمایت، پس از الان تصمیم بگیرید اگر می خواهید به استادیوم بیاید شعار همه عشاق تراکتور این خواهد بود " نشستن ممنوع".

4

احتمالا در این بازیها داور بطور سهوی بر علیه تراکتور سوت بزند، یا بازیکنی خطای محرزی را انجام دهد که بر علیه تراکتور باشد و یا هزار اتفاقی که ممکن است در نود دقیقه به ضرر تراکتور بیافتد، باید توجه داشته باشیم هر گونه بی نظمی و پرتاپ اشیاء به داخل زمین می تواند همه داشته ها و آمال آرزو هایمان را بر باد دهد پس شایسته است به عنوان یک هوادار تراکتور که سربلندی تراکتور را می خواهیم نسبت به رفتار هواداران دیگر حساس باشیم و نگذاریم کسانی با ندانم کاری خود به وجهه هواداران دیگر و تراکتور ضربه بزنند، احساس مسئولیت در مقابل دیگران یکی از وظایف مهم هر طرفدار است که به عشق تراکتور به استادیوم می آید.

پس می توان ادعا کرد 50 هزار هوادار عاشق و سینه چاک تراکتور و پر شور بهتر از 120 هواداری است که فقط می آیند برای تخمه شکستن.

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

خبرهای رسیده حاکی از آن است که شرکت صنعتی داداش برادر مهندس بیوک  که به اسم شرکت شونیز شناخته شده است قصد دارد تا اسپانسری تراختور را بر عهده گیرد و به احتمال زیاد لوگوی این شرکت بر روی پیراهن تیم تراختور قرار خواهد گرفت . این خبر در حالی است که این شرکت که یک شرکت تولید شکلات و … است در کشورهای اطراف به خصوص در دبی و امارات شرکت شناخته شده ای است و اخیرا محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی دبی در جشنواره GulFood 2012 به نمایش گذاشته و استقبال خوبی هم از محصولات این شرکت به عمل  آمده و این احتمال میرود که در بازیهای آسیایی نیز لوگوی این شرکت بر روی پیراهن تراختور دیده شود.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز:
حضور کریم باقری در تیم گسترش فولاد / ارمغان دومین سهمیه لیگ برتر برای تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه حضور کریم باقری در کنار تیم موجب افزایش روحیه تیم خواهد شد، گفت: با تداوم پیروزی‌های تیم گسترش فولاد دومین سهیمه لیگ برتر را برای تبریز به ارمغان خواهیم آورد.

خبرگزاری فارس:
حضور کریم باقری در تیم گسترش فولاد / ارمغان دومین سهمیه لیگ برتر برای
تبریز

 

بقیه درادامه مطالب

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

هشتم اسفند با 8 نکته مهم از زبان کاپیتان شماره 8 خطاب به
هواداران

۱) برای حمایت از تیم و باشگاه حتما بلیط تهیه بکنید
۲) از آوردن لوازم ممنوعه اعلام شده جدا بپرهیزید
۳) حتی المقدور از آوردن کودکان زیر ۱۰ سال بپرهیزید
۴) با مسئولین و انتظامات داخل استادیوم نهایت همکاری رو بکنید
۵) سعی کنید سر موقع به استادیوم بیاید تا موجب ازدهام نشوید
۶) لباس قرمز تیم و شال قرمز فراموش نشود
۷) به تیم میهمان در تبریز نهایت احترام رو بگذارید
۸) برد اصلی ما در ارائه فرهنگ مان است ، مواظب خاطیان باشید

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

در خصوص بازی با ملوان و تک گل حساسی که به ثمر رساندید برای هواداران صحبت کنید.

بازی خیلی سختی بود ، چرا که تیم ملوان دفاعی بازی می کرد و راه های نفوذ را بسته بود و به همین دلیل بازی کم گلی را شاهد بودید.خدا را شکر با حمایت و همکاری بچه ها توانستیم پیروز میدان باشیم . از هوادارانمان هم تشکر ویژه ای دارم چرا که آمدند و با تشویق هایشان گرمای خاصی را به استادیوم دادند.
 

 

 

تک گل این بازی توسط شما زده شده است ، این گل  را به چه کسی تقدیم می کنید؟

خوشحالم که گل حساس این بازی توسط من به ثمر رسیده است و امیدوارم گل های زیادی را در ادامه به ثمر برسانم ، این گل را به تمامی هواداران تراکتورسازی تقدیم می کنم چرا که آنها بی نظیر هستند و جوی که در یادگار امام درست می کنند در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

از جو هواداران گفتید ، حال و هوای استادیوم یادگار در بازی با ملوان چطور بود؟

عالی.هواداران تراکتورسازی تک تکشان یک لیدر هستند چرا که در هر دقیقه از بازی به صورت هماهنگ تشویق می کنند و همین تشویق های هماهنگ و یک صدا باعث شد تا بتوانیم با روحیه و جنگندگی بالا به گل برسیم ، باز هم از همه آنها تشکر می کنم و می خواهم در بازی های آینده نیز تیمشان را تنها نگذارند چرا که من معتقدم تراکتورسازی لیاقت قهرمانی دارد و این قهرمانی با حمایت هواداران صورت خواهد گرفت.


 



در خصوص بازی هفته بعد با تیم گهر صحبت کنید.

بازی هفته بعد هم مثل بقیه بازی ها حساس و حکم فینال دارد ، گهر تیم خوبی می باشد و مربی باتجربه و باهوشی را در اختیار دارد ، شناخت کافی را داریم ، امیدوارم با هماهنگی تیمی بتوانیم پیروز میدان شویم و با دست پر به تبریز بازگردیم.

 

8 اسفند در حال نزدیک شدن است ، کمی هم در خصوص بازی الجزیره صحبت کنید.

الجزیره تیم قدرتمندی است ولی ما هم با آنالیز این تیم و تمرینات خاصی که خواهیم داشت این قدرت را کاهش می دهیم. قدرت اصلی ما در این بازی یار دوازدهم ما یعنی هواداران می باشد ، چرا که جو خاص استادیوم یادگار بر تیم الجزیره غلبه خواهد کرد و امیدوارم در بازی هشت اسفند وقتی وارد استادیوم می شوم استادیوم را یکپارچه قرمز رنگ ببینم چراکه هوادارانمان هر چقدر یکرنگ باشند نشانگر اتحاد و هماهنگی آنها می باشد که یکی از فاکتور های مثبت برای کم کردن انگیزه تیم حریف محسوب می شود.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تبریز بالاخره به آرزویش رسید/8 اسفند نخستین تجربه آسیایی تبریز در رده باشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز روز  هشتم اسفند در نخستین بازی خود در باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.

تیم تراکتورسازی با تیم‌های الجزیره امارات، الجیش قطر و الشباب عربستان هم‌گروه است.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات که روز سه‌شنبه هشتم اسفند در تبریز برگزار می‌شود را تیم داوری از چین قضاوت خواهند کرد.

های‌تان به عنوان داور وسط و کمک‌هایش ویمینگ هو و وی هان و داور چهارم دی وانگ از چین قضاوت بازی تیم‌های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات را بر عهده دارند.

ناظر بازی از هند و ناظر داوری از سوریه انتخاب شده است.

بازی دوم تراکتورسازی تبریز با الجیش قطر روز سه‌شنبه 23 اسفند ماه 91 در دوحه قطر برگزار می‌شود.

داور وسط نیشی مورا یوچی از ژاپن، کمک داور اول ساگارا تورو و کمک داور دوم ناگی تویوکی از کشور ژاپن خواهند بود. همچنین کمک داور چهارم نیز علی شعبان از کویت است.

ناظر مسابقه الرحیمی ناصر حمدان حمید از عمان و ناظر داوری مایل حنانیا از فلسطین خواهد بود.

تبریز بالاخره به آرزویش رسید

حضور تیمی از فوتبال تبریز در باشگاه‌های آسیا آرزوی دیرینه‌ای بود که بالاخره با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر توسط تراکتورسازی محقق شد.

تراکتورسازی در سال‌های 71 و 74 و گسترش فولاد در سال 89 تا یک قدمی کسب جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا پیش رفته بودند، اما با ناکامی در آخرین بازی موفق به این مهم نشدند.

تبریز تاکنون میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی و مقدماتی نوجوانان آسیا بوده، اما هیچگاه تجربه میزبانی باشگاه‌های آسیا را نداشته است.

تراکتورسازی پانزدهمین تیم ایرانی حاضر در آسیا

تراکتورسازی پانزدهمین باشگاه ایرانی است که مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا را دریافت می‌کند.

تاکنون تیم‌های پرسپولیس تهران، پاس تهران، استقلال تهران، ملوان بندرانزلی، شاهین اهواز، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، برق شیراز، فجر سپاسی شیراز، صبای قم، بهمن کرج، سایپای کرج، و مس کرمان از ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور یافته‌اند که چهار قهرمانی با تیم‌های استقلال (دو بار)، پاس و پرسپولیس (جام در جام آسیا) حاصل شده، اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هیچ تیمی از ایران به قهرمانی دست نیافته است.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سپاهانی‌ها از مکتبی برخاسته‌اند که با زحمت و مشقت فراوان جام‌های رنگارنگ را کسب می‌کنند و دایما مدعی قهرمانی اند

سایت گل- با توجه به رقابت تنگاتنگ تیمهای مدعی استقلال و سپاهان برسر جام دوازدهم ، و شرایط حساس جدول، مدیران این دو تیم  شمشیرها را برای یکدیگر از رو بسته اند. .
به گزارش گل ، بعد از گذشت چندروز از مصاحبه علی فتح الله زاده علیه سرپرست سپاهان  اینبار میرشاد ماجدی سرپرست استقلال طی مصاحبه ای دوباره به پای رسول خوروش و تیم سپاهان پیچید .
سرپرست تیم استقلال  گفته است : سپاهانی ها باید خوشحال باشند که ما مزد زحمتهایمان را در زمین بازی می گیریم ، ویا اینکه پنالتی هایمان را نمی گیرند و برنده از زمین خارج می شویم !
 این اظهارات  ، سبب شد تا مدیر تیم فوتبال سپاهان که قرار بود دیگر پاسخ کسی را ندهد " روزه سکوت " خود را بشکند . خوروش در مصاحبه با گل چنین می گوید:

مجیدی و بولکو
مدیر تیم سپاهان می گوید : خط مشی سپاهان  در اینست که بجای وقت تلف کردن و ایجادهرگونه جنگ و جدالهای کلامی با این وآن ،بایستی با قدرت مسایل و حواشی را از دور بر تیم کنار زد  ، ما "تازه به دوران رسیده ها " جواب "اقایان " را با ادله و برهان دادیم به روند کاریمان ادامه دادیم ولی مثل اینکه "سر دوستان استقلالی برای مجادله های کلامی درد می کند" . در جواب انها باید بگویم بیشترین اشتباهات در لیگ برتر به ضرر تیم سپاهان اتفاق افتاده است ، این نظر با کارشناسان برنامه پر مخاطب نود کاملا منطبق است
جالب است که  در بازی استقلال -  پیکان فرهاد مجیدی خطا می کند و گل می زند اما در بازی  صنعت نفت ابادان و سپاهان در آبادان  گل صحیح آروین بولکو مردود اعلام می شود. اگر این اشتباهان به ضرر ما تمام نمی شد اکنون با اختلاف فاحش 5 الی 6 امتیاز با استقلالی ها در صدر جدول تکیه می زدیم . در بازی این تیم مقابل راه آهن هم دیدیم که چه شد .

این چه عدالتی است؟
 درحالیکه  میرشاد ماجدی اظهار داشته ما به مردانگی وپهلوانی پایبندیم . خوروش با عصبانیت هرچه تمام رک وپوست کنده این طور جواب می دهد : تیم  سپاهان از مکتب شاهینی برخاسته که رعایت اصول پهلوانی و جوانمری ، احترام به بزرگترها و پیشکسوتان همیشه در دستور کارشان بوده ، هست و خواهد بود . سپاهانیها از مکتبی برخاسته اند که با زحمت و مشقت فراوان جامهای رنگارنگ را کسب می کنند ودایما مدعی قهرمانی اند . 
او ادامه می دهد :سپاهان با تمام تیمهای بزرگ و مدعی همچون تراکتورسازی  یا فولاد  رقابت جوانمردانه دارد اما با استقلال خیر . چرا بی عدالتی ؟ در این فوتبال چه عدالتی است که تیمهایی مانند سپاهان ، فولاد خوزستان ، تراکتور سازی باید در شیراز مسابقه خود را بر روی موکت برگزار کنند آنوقت متولیان امر هفته اینده شرایط چمن ورزشگاه حافظیه را برای استقلالی ها مهیا می کنند .
به گزارش گل خوروش در ادامه می گوید : اگر بی انصاف نداند که انصاف چیست ؟ انصاف داند که بی انصاف کیست . چرا استقلال باید بخاطر شرایط بد جوی یک روز دیرتر خود را به شهر رشت برساند ، ولی برای سپاهان بر فرض اینکه اگر سنگ هم از آسمان ببارد این حسن نیتها وجود ندارد . در واقع چمن مناسب و ایده ال حافظیه شیراز راه قهرمانی شما را فراهم کرده اصلا نگران نباشید .

 فیلم اشتباهات داوران را منتشر خواهیم کرد
مدیر تیم سپاهان در انتها با توجه به اینکه اشتباهات داوران را به ضرر سپاهان و به نفع استقلالی ها قلمداد کرد تصریح کرد ، چنانچه شرایط مهیا شود ،فیلم تمام اشتباهات داوران که به ضرر سپاهان و به نفع تیم استقلال تمام شده را منتشر خواهیم کرد تا افکار عمومی خودشان حق را به حق دار برسانند .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

90/تراکتور در مسير قهرماني

روز جمعه شاهد يک بازي خوب و منطقي از شاگردان توني اوليويرا بوديم که با کسب سه امتياز خانگي و حضور در جايگاه دوم جدول رده‌بندي ليگ برتر همراه شد.

 يادداشت تراکتوري
تراکتور در مسير قهرماني
به قلم علي ابراهيميان
90: روز جمعه شاهد يک بازي خوب و منطقي از شاگردان توني اوليويرا بوديم که با کسب سه امتياز خانگي و حضور در جايگاه دوم جدول رده‌بندي ليگ برتر همراه شد. همانطور که انتظار مي‌‌رفت ملواني‌‌ها بعد از کسب پيروزي در داربي گيلان، با روحيه پا به اين مسابقه گذاشته بودند و مترصد فرصتي بودند تا با حداکثر امتياز تبريز را ترک کنند. نيمه اول بازي بيشتر به ارزيابي دو تيم از يکديگر گذشت ولي با آغاز نيمه دوم تراکتوري‌ها حملات گسترده خود را آغاز کرده و با حضور در يک سوم دفاعي حريف،‌آنها را در زمين خود محصور کردند. هر چند ملواني‌ها هم چند فرصت گلزني در نيمه دوم پيدا کردند ولي عملکرد خوب خط دفاعي تراکتور و واکنش‌هاي به موقع مهدي ثابتي باعث شد آنان در گشودن دروازه تراکتور ناکام بمانند.
جواد کاظميان بار ديگر در اين ديدار شايستگي‌هاي خودش را به اثبات رساند و نشان داد که علاوه بر داشتن تجربه، از انگيزه زيادي هم براي به نمايش گذاشتن توانايي‌هايش برخوردار است. او بارها با سرعت و حرکات با توپ خود دفاع حريف را به هم ريخت و تراکتور را در موقعيت گلزني قرار داد.
خط هافبک تراکتور هم در اين ديدار نمايش فوق‌العاده‌اي داشت و توانست با پاس‌هاي کوتاه و دوندگي‌هاي بي‌امان، هافبک‌هاي ملوان را براي دقايقي از جريان بازي خارج کند. تراکتورسازي با کسب اين پيروزي خانگي، روند مساوي‌هاي خود را قطع کرده و جاي پايش را در مکان دوم جدول محکم‌تر کرد. البته نبايد از فولاد و سپاهان غافل بود چرا که آنها هم مترصد از دست دادن امتياز توسط تراکتوري‌ها هستند تا خود را به رده‌هاي بالاي جدول برسانند. تراکتور بايد ديدار بعدي خود را برابر گهر برگزار کند و بعد از آن در ديداري خانگي برابر فجرسپاسي به ميدان برود. اين دو ديار فرصت خوبي است تا شاگردان توني اوليويرا با کسب حداکثر امتياز، آماده ديدار با استقلال شوند تا در اين ديدار مستقيم، صدرجدول رده‌بندي را از آن خود کنند. ضمن اين که تراکتوري‌ها در دو ديدار مهم ديگر برابر سپاهان و پرسپوليس نيز ميزبان خواهند بود و اين مي‌تواند TTها را اميدوار به صدرنشيني و حتي کسب مقام قهرماني ليگ برتر کند.
قطعا تراکتور مي‌تواند با اين روحيه برد طلبي و همچنين حمايت پرشور تماشاگرانش، در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نيز از جمله مدعيان صعود به دور بعد باشد.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

آناج : سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران باشگاه گفت: تراکتورسازی فقط یک تیم نیست، بلکه نماد آذربایجان و ایران است و در پشت سر آن یک ملت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آناج، "سردار پور جمشیدیان" فرمانده سپاه عاشورا و ناظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیران باشگاه تراکتورسازی که در محل آمفی تئاتر شرکت تراکتورسازی برگزار شد، گفت: در حال حاضر تیم تراکتورسازی در کورس قهرمانی و نیز کسب آمادگی برای حضور بهتر در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

وی افزود:  این تورنمنت برای اولین بار با حضور نماینده استان  و شمالغرب کشور برگزار خواهد شد، لذا همگی باید برای مناسب برگزار شدن این مسابقات دست به دست هم دهیم.

تراکتورسازی فقط یک تیم نیست.

پورجمشیدیان با اشاره به این که تراکتورسازی فقط یک تیم نیست گفت: وقتی تیمی به میدان می رود بخصوص که این تیم تراکتورسازی باشد نماد یک استان یک کشور است. در ظاهر یک تیم هست ولی در پشت آن یک ملت و هویت آن قرار دارد.

ناظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بیان کرد : این اتفاق بزرگی برای ایران و ملت آذربایجان خواهد بود و آنچه که در توان ماست برای هرچه بهتر و مناسب تر برگزار کردن این تورنمنت انجام خواهیم داد.


روزی که شرکت تراکتورسازی و باشگاه را تحویل گرفتیم بیابانهای اطراف آن پر از تراکتور بود!

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنانش گفت: ما روزی که تراکتور را تحویل گرفتیم با مشکلات بسیار زیادی بخصوص از لحاظ مالی مواجه بود و مشابه آن شرکت تراکتورسازی نیز دچار همین مشکل بود.

وی خاطرنشان کرد ؛ ما روزی که آمدیم بیابان های اطراف تراکتورسازی، شاهد تراکتورهایی بود که در دست شرکت تراکتورسازی مانده بود و یکی از دلایلی که باشگاه هم با مشکل مواجه شده بود همین مشکل مالی شرکت بود.

پورچمشدیان به شرایط باشگاه در زمان حضور سردار جعفری اشاره کرده و تصریح کرد: روزی که آقای جعفری آمد بیش از چهار میلیارد بدهی داشت،

وی موفقیت شرکت و باشگاه تراکتورسازی را یه موضوع توامان عنوان کرده و گفت: خوشبختانه امروز شرکت تراکتورسازی یک صادر کننده نمونه می باشد و این سعی و تلاش نیروهای مومن و انقلابی است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت : آن روزی که آقای جعفری به باشگاه تراکتورسازی آمده بودند می گفتند فعلا بهتر است به جمع مردم نرود! اما هم اکنون آقای جعفری چنان در دل این مردم جای دارد که جای تشکر و سپاسگزاری است، چرا که  کسب مقام نائب قهرمانی با این مشکلات کم کاری نیست و بی نظیر است.


می خواهیم رکورد پرطرفدارترین تیم آسیا را به نام تراکتور بزنیم

سردار پورچمشدیان در آخر صحبت هایش با بیان اینکه : تراکتور باید"بشقابا قویمالی" باشد، ما می توانیم رکورد های بی نظیری را در سطح آسیا ثبت کنیم و این کار جز همدلی و همراهی همگان میسر نخواهد شد، ما می خواهیم هواداران با تعصب تراکتور رکورد پرطرفدارترین تیم آسیا را به نام خود بزنند.

وی تاکید کرد : حضور تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا یک حرکت ملیست و تیم تراکتور نماینده ایران در آسیاست.

نوشته شده در تاريخ شنبه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

                                             ياشاسين توني با غيرت

 

حرف هایي در مورد یار ۱۲ استقلال

مدافع تيم فوتبال راه‌آهن گفت: خوشحالم که ديگر در استقلال نيستم چون پشت پرده کثيفي دارد.( قابل توجه بازیکنانی که قصد رفتن به یکی از دو تیم سرخابی دارند )

 

پيروز قرباني در مورد شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت: نمي‌دانم داور چرا کارت نمي‌داد. يکي از بازيکنان استقلال پيش من آمد و خودش از اين موضوع تعجب کرده بود. بايد روي قضاوت‌هاي ترکي تجديد‌نظر شود.


وي ادامه داد: داور با ما طوري برخورد مي‌کرد که انگار آسمان باز شده و ايشان به زمين آمده است. با لحن بدي مي‌گفت با من صحبت نکنيد و حرف نزنيد. همه وضعيت داوري را ديدند. با استقلالي‌ها خيلي مهربان برخورد مي‌شد. ما پرسپوليس يا استقلال نيستيم که تجربه زيادي داشته باشيم. بازيکنان جوان ما وقتي اين کارت ندادن‌ها را مي‌ديدند روي روحيه‌شان تاثير مي‌گذاشت.



مدافع راه آهن در مورد اينکه آيا از نبودن در استقلال ناراحت است عنوان کرد: چيزي است که مربوط به گذشته است و به آن اصلا فکر نمي‌کنم. خوشحالم که اکنون در استقلال نيستم چرا که اين تيم پشت پرده کثيفي دارد.

قرباني در مورد اينکه از چه کسي ناراحت است تاکيد کرد: بازيکن، کادر فني؛ از همه آنها دل‌ چرکين هستم. مثل خيلي‌ها نيستم. بعضي از مردم ساده هستند و برخي از مسائل را متوجه نمي‌شوند. شايد الان از صحبت‌هاي من ناراحت شوند اما اگر عمقي به مسائل نگاه کنند متوجه خيلي از مسائل خواهند شد. نمي‌دانم چطور است کثيف‌ترين کارها را انجام مي‌دهند. از مديرعامل تا بقيه چه حرف‌هايي پشت سر من زدند. بايد صحبت‌هايشان را خيلي شفاف بيان کنند. دلم مي‌سوزد. شايد به خاطر اين حرفها خيلي‌ها از من ناراحت شوند اما به مسائل با نگاه باز نگاه کنند.

مدافع راه‌آهن در مورد اينکه بحث مکتب حجازي هميشه در استقلال مطرح مي‌شود خاطرنشان کرد: ناصر حجازي را خدا رحمت کند. چيزي که از او ياد گرفتم اين بود که پشت سر کسي صحبت نکنم و حجازي هيچ وقت با کسي رابطه خاصي نداشت. اين نبود که تا کسي کم بياورد بگويد براي فلان مکتب هستم. هميشه دنبال فوتبال ساده بودم تا مردم لذت ببرند.

قرباني در مورد اينکه با اين صحبت‌ها ديگر راه بازگشتي به استقلال ديگر باقي نخواهد ماند عنوان کرد: به استقلال اصلا فکر نمي‌کنم. 34 سال سن دارم و دنبال کار خودم هستم. اگر مي‌دانستم پشت پرده استقلال به قدري کثيف است 10 سال پيش از اين تيم بيرون مي‌آمدم

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

  •  
 

کیانی: کی روش فقط استقلال و پرسپولیس را می بیند/ یک بار هم به تبریز نیامده است

فوتبال ایران/ هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: کی روش فقط برای تماشای بازیهای استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه می رود و کاری به بقیه تیمها ندارد.
کیانی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز اظهارداشت: به نصرتی تبریک می گویم که نماینده تراکتور در تیم ملی است. حق تراکتور این بود که نماینده های بیشتری در تیم ملی داشته باشد. مگر می شود تیمی که در رده دوم جدول قرار دارد فقط در تیم ملی یک نماینده داشته باشد؟
وی ادامه داد: تراکتور بهترین فوتبال را ارایه می دهد اما انگار کسی نیست بازیهای تیم ما را ببیند. درباره دعوت نشدن خودم به تیم ملی هم باید بگویم که این موضوع برایم عادی شده است. من بازیهای خوبی برای تراکتور انجام دادم اما انگار هر چقدر هم خب کار کنم فایده ندارد. الان هم فقط به فکر موفقیت تراکتور هستم.
کیانی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش برای تماشای بازیهای تراکتور به تبریز رفته؟ گفت:کی روش تا حالا یک بار هم به تبریز نیامده است. او فقط برای تماشای بازیهای استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می رود و کاری به بقیه تیمها ندارد. اگر یک بار به تبریز آمده بود و بازی تیم ما را دیده بود بازیکنان بیشتری را از تراکتور دعوت می کرد.
وی درباره فاصله استقلال و تراکتور در جدول گفت: فاصله ما با استقلال زیاد نیست و قابل جبران است. بازیهای زیادی در پیش داریم و می توانیم این فاصله را کمتر کنیم. هدف ما قهرمانی است و اصلا به نایب قهرمانی فکر نمی کنیم

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

                                                                                                           

لیگ برتر به هفته های حساس یک سوم پایانی خود رسیده و تیمهای مدعی در رقابتی سخت و نفسگیر جهت عقب نماندن از قافله ی مدعیان می باشند در این میان «تیراختور آذربایجان» با پیروزی مقتدرانه در چهار دیدار قبلی اش، با نشان دادن خود بعنوان یک مدعی تمام عیار، عزمش را جهت تسخیر لیگ برتر ایران جزم نموده است. دقیقاً مثلث قهرمانی فصل قبل بین «تیراختور»، «استقلال» و «سپاهان» دوباره شکل گرفته و گرچه تیمهای دیگری مثل «فولاد» نیز جهت اشغال یکی از رأسهای این «مثلث» تلاش می نمایند اما با در نظر گرفتن سوابق و سطح کیفی و عملکردی تیمها به نظر می رسد که رقابت اصلی بین «تیراختور»، «استقلال» و «سپاهان» باشد هر چند که تا روز آخر نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و به رغم آنکه تیمی مثل «پرسپولیس» با وجود ریخت و پاشهای میلیاردی فراوان با 29 امتیاز در فاصله ی 13 امتیازی تیم صدر جدول در رده ی نهم ایستاده است اما چنین تیمی حتی اگر شانس زیادی برای قهرمانی نیز نداشته باشد حداقل می تواند برای تیمهای مدعی ایجاد دردسر نماید نقش این تیم وقتی بارزتر می گردد که می بینیم این هفته در روز جمعه ششم بهمن در داربی تهران مقابل رقیب سنتی خود صف آرایی خواهد نمود که نتیجه ی آن دیدار مستقیماً می تواند وضعیت صدر جدول را دگرگون نماید ضمن اینکه در هفته ی آخر در استادیوم سهند رو در روی «تیراختور» قرار خواهد گرفت که اهمیت این مسابقه و حساسیتهای حاکم بر آن برای هواداران دو تیم و همچنین سایر اصحاب فوتبال کشور کاملاً واضح و مبرهن است.     

                                              

گرچه «ذوب آهن اصفهان» -حریف این هفته ی تیراختور- به تأسی از مشکلات مالی و مدیریتی که از فصل قبل بر سر این تیم سایه انداخته است وضعیت پرنوسانی را پشت سر گذاشته و با ایستادن با 21 امتیاز در رده ی پانزدهم جدول جزو تیمهای فانوس بدست می باشد اما این تیم همواره جزو تیمهای «بابرنامه» و «مقتدر» فوتبال ایران بوده و عنوان نایب قهرمانی باشگاههای آسیا را نیز یدک می کشد که «شخصیت تیمی» آن برای هر حریفی می تواند دردسر ساز شود. «ذوب آهن» تیمی است که هم «در زمین» و هم «در هوا» فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد و قرار گرفتن مربی باتجربه ای مثل «فرهاد کاظمی» در رأس هدایت آن نیز جزو نقاط قوت آن می باشد این تیم در دور رفت، با هدایت رسول کربکندی در شرایطی که به دلیل شکست در 5 بازی قبلی خود در وضعیتی بسیار بحرانی گرفتار بود توانست با پیروزی 3 بر 1 مقابل تیراختور قدری از فشارهای روی خود بکاهد که همین باخت با حواشی زیادی که متعاقب خود آورد سبب افت تیراختور و دور شدنش از صدر جدول گشت. در سمت مقابل «تیراختور آذربایجان» با راهبری «تونی اولیوئیرا»ی پرتغالی که ارائه ی فوتبالی شناور مبتنی بر اجرای تاکتیکهای متنوع تیمی جزو شاخصه های اصلی فوتبالش می باشد با درک اهمیت این مسابقه برای به زیر کشیدن تیم دردانه ی پایتخت از صدر جدول، در اندیشه ی تداوم پیروزیهای خود بوده و طبعاً به سادگی فرصت گریز تیم اصفهانی از چنگش را نخواهد داد.

برخلاف حضور نسبتاً اندک هواداران در بازی با تیمهای آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران که سبب شد حتی برخی «سطحی بینان» از کاهش شور و اشتیاق هواداران تیراختور نیز سخن بمیان آورند، هواداران همیشه در جوش وخروش تیراختور با حضور گرم خود در بازی مقابل راه آهن تهران، یکبار دیگر صحه بر این گذاشتند که هیچ چیزی، حتی سرمای چندین درجه زیر صفر نیز یارای مقابله با حضور عاشقانه ی آنان را نداشته و خط بطلان بر «توهمات» بدخواهانی که در چهار سال حضور پر تب و تاب «تیراختور آذربایجان» در لیگ برتر و به لرزه درآمدن فوتبال ایران با سونامی هواداران این تیم مردمی، همواره و به انحاء مختلف برای خالی نمودن استادیوم ها از حضور عاشقانه ی اقیانوس عظیم هواداران این تیم، تلاشی سخت اما نافرجام از خود به نمایش گذاشته اند، کشیدند. هر قدر لیگ به روزهایی انتهایی خود نزدیک تر می گردد زنجیره ی اتحاد عاشقان تیراختور نیز مستحکم تر شده و بوِیژه با نزدیک شدن به اولین مسابقه ی تیم سرخ فام آذربایجان در لیگ قهرمانان آسیا، در روز هشتم اسفند در مقابل الجزیره ی امارات، که پنجره ی گام گذاشتن «آذربایجان» در "جهان" را می گشاید، شور و شوق زایدالوصف هواداران را بالعینه می توان مشاهده نمود. در پنجشنبه ای دیگر دوباره خواهیم آمد که با غریو فریادهای در گلو خفته ی «عاشقان وطن»، با تحمیل شکست بر ذوب آهن اصفهان یکبار دیگر پای بر این بفشاریم که ما «بودیم»، «هستیم» و «هماره با خروش خود فوتبال ایران را به تعظیم در مقابل ملت بزرگ آذربایجان وا خواهیم داشت.»

                                                                                                     

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس