نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

احتمال اینکه داود حقی هافبک فصل گذشته تیم ذوب آهن راهی تراکتورسازی تبریز شود زیاد است. به گزارش ایستگاه ورزش، تراکتور سازان که بعد از جدائی توسی در جذب مجتبی جباری هافبک طراح آبی پوشان ناکام ماندند، این روزها از نداشتن یک هافبک طراح در میانه میدانشان سخت در عذابند. به همین منظور مسئولین این باشگاه در نظر دارند تا با استفاده از فرصت های موجود این خلاء را در تیمشان برطرف کنند. بنا بر این گزارش، داود حقی هافبک طراح فوتبال کشورمان که در این فصل هنوز نتوانسته تیمی در لیگ برتر را انتخاب کند سخت مورد توجه مسئولین باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار دارد. احتمال اینکه حقی به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا با تراکتورسازان قرارداد بسته و از هفته سوم این تیم را در رقابت های لیگ برتر همراهی کند زیاد است.

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با فارس:
تراکتورسازی همچنان از مدعیان لیگ برتر است/ برای آقای گلی به تبریز آمده‌ام

خبرگزاری فارس: بازیکن جدید تراکتورسازی این تیم را از مدعیان لیگ برتر امسال دانست و گفت: برای کسب عنوان آقای گلی به تبریز آمده‌ام.

سیدمهدی سیدصالحی بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر بوده و با تلاش جمعی بازیکنان و کادر مربیان، تراکتور در مسابقات امسال سربلند خواهید شد.

وی با مثبت خواندن اردوی تیم تراکتورسازی در ترکیه گفت: در این اردو شاهد برگزاری تمرینات دو جلسه‌ای صبح و عصر بوده و در سایه این تمرینات هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شد.

سیدصالحی که در نخستین بازی خود برای تراکتورسازی مقابل تیم ولگای روسیه موفق به گلزنی شده بود در ادامه تصریح کرد: من با تمام وجود برای تراکتورسازی بازی خواهم کرد و هدفم ضمن کمک به تیم، کسب عنوان آقای گلی مسابقات است.

مهاجم سابق تیم سپاهان اصفهان، تماشاگران تیم تراکتورسازی را بهترین تماشاگران ایران خواند و افزود: با پیراهن تیم‌های استقلال و سپاهان چندین بار در ورزشگاه یادگار امام مقابل تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری بازی کرده‌ام و اعتراف می‌کنم که تیم تراکتورسازی بهترین و پرشورترین تماشاگران ایران را دارد و هواداران این تیم موجب ابهت تیم تراکتورسازی شده است.

صالحی در مورد نیامدن جباری به تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی تیمی بزرگ است و از بازیکنان بزرگی نیز سود می‌برد و نیامدن یک بازیکن در روند نتیجه‌گیری این تیم تاثیرگذار نخواهد بود.

بازیکن فصل گذشته زردپوشان اصفهانی در مورد تغییر روند مهاجرت بازیکنان از اصفهان به تبریز برخلاف گذشته خاطرنشان کرد: عدم حضور تیم تراکتورسازی در لیگ برتر  یکی از عواملی بود که بازیکنان تبریزی به تیم‌های اصفهانی ملحق می‌شدند، اما با پیشرفت خوب فوتبال تبریز و نتایج درخشان تیم تراکتورسازی امروز آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم تراکتورسازی است.

سیدصالحی متولد 1360 تهران است. وی سابقه بازی در تیم‌های راه آهن، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پیکان قزوین را دارد و در مجموع 38 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. دو قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام حذفی با تیم سپاهان و دو نایب قهرمانی با تیم‌های استقلال و سپاهان از مهمترین افتخارات این مهاجم بلند قامت است.

صالحی در سال 2007  با تیم سپاهان به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت. وی سابقه بازی در تیم امید ایران را داشته و در شش بازی ملی برای تیم بزرگسالان دو با دروازه تیم‌های حریف را گشوده است.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

بالاخره انتظارها به سر آمد و آخر این هفته , فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران شروع به کار میکند

امسال به واسطه آسیایی شدن تیم محبوبمون , تراختوری متفاوت با تراختور سالهای قبل خواهیم داشت

در چند ثانیه میشه روند رو به رشد تیم رو از لیگ دسته یک تا به امروز که نائب قهرمان لیگ برتر شدیم رو مرور کنیم

با همه کاستیها و نواقص و البته زحمتهای فراوان تیم خودمون رو بالا کشیدیم و اکنون در جایگاهی هستیم که مدعی قهرمانی لیگ ایران هستیم ولی این امر ممکن نبود مگر با حمایتهای بی وقفه هواداران واقعی تراختور که در همه جای ایران و دنیا حضور دارند

امسال آسیایی هستیم و به طور محسوس باید با ادبیاتی که حامل فرهنگ غنی مردم آذربایجان است در لیگ ایران ظاهر بشیم 

هواداران تراختور اکنون بیش از پیش حرفه ای شده اند و البته با رشد روز به روز تیمشون , این امر به صورت متقابل بیشتر هم قابل لمس خواهد بود چون امسال تراختور به غیر از لیگ ایران در عرصه بین المللی هم حضور داره و باید هم هواداران و همچنین تیم , شایستگی خودش رو به عنوان نماینده ای لایق برای ایران و صد البته خطه غیور آذربایجان در آسیا به همه دنیا نشون بده .

امیدواریم با همکاری و دست به دست دادن همه هواداران تراختور که عاشقانه تیمشون رو در این سالها حمایت کردند , همانند سالهای قبل تیمی واقعی در شان نام بزرگش داشته باشیم و در همه میادین همواره الگویی مناسب برای دیگران ظاهر بشیم 

فراموش نکنیم همه ما اعم از بازیکن تا هوادار و خادمان باشگاه یـک تیم و یک خانواده هستیم و هدف مشترکمان ارتقا فوتبال و سربلندی تیم محبوبمان میباشد .

به امید موفقیت تراختور

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

اعلام اسامی و شماره بازیکنان در فصل جدید
روابط عمومی باشگاه لیست اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز در فصل دوازدهم سال 1392-1391 را بدین شرح اعلام نمود .

سرمربی : آنتونیو جوز اولی ویرا
مربی : غلامرضا باغ آبادی
مربی و بدنساز : ویتور فرناندو کامپلوس
مربی دروازبانان : پائولو جرج گریلو
مربی : علیرضا پژمان
آنالیزور : تونی خوزه کاردوسی اولویرا
مدیر تیم : حسن آذرنیا

 محسن فروزان   1  
مهدی ثابتی      12  
عقیل اعتمادی 40  
احسان حاج صفی 28
مصطفی اکرامی 16
محمد نصرتی 20
مرتضی اسدی 8
سید محسن حسینی 14
محمد ایران پوریان 2
محمد عبادزاده 26
مهدی قریشی 27
مهدی کیانی 6
مهدی کریمیان 7
قاسم دهنوی 5
فلاویو لوپز 10
مسعود ابراهیم زاده 13
آنسلمو گنزالوس 9
سید مهدی سید صالحی 23
محمد ابراهیمی 11
فرزاد حاتمی 24
فردین عابدینی 3
علیرضا جلیلی 17
میلاد فخر الدینی 34

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |


احتمال پخش نشدن لیگ برترازسیما

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر با صدا و سیما برای حق پخش به توافق نرسیم لیگ برتر پخش نمی‌شود.

هادی آیت اللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره تکلیف حق پخش تلویزیونی و تصمیم فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در حال رایزنی با صدا و سیما هستیم. با شرکتی به توافق رسیده ایم که این شرکت با نام کارگزار فدراسیون با صدا و سیما رایزنی می کند. آنها پیشنهاد خود را به صدا و سیما داده اند و منتظر جلسه ای هستیم تا با آنها به نتیجه برسیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اگر فدراسیون با صدا و سیما به توافق نرسد پخش نشدن مسابقات لیگ برتر غیر قابل باور است، گفت: چرا غیر ممکن و غیر قابل باور است؟ ما به دنبال احقاق حقوق باشگاه ها و فوتبال هستیم. یکی از راه های درآمدزایی حق پخش است و باید به باشگاه ها این پول برسد. اگر با صدا و سیما به توافق نرسیم مسابقات از تلویزیون پخش نمی شود و هیچ برنامه ورزشی هم نمی تواند از مسابقات فیلمبرداری کند و از ورود دوربین ها به ورزشگاه جلوگیری می شود.

آیت‌اللهی بدون اشاره به رقم درخواستی فدراسیون تاکید کرد: رقمی که به صدا و سیما پیشنهاد داده ایم معقول است نه این مبلغ کنونی که در حد صفر است. درخواست فدراسیون منطقی است.

 

به گزارش فارس علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال امروز از فسخ قرارداد با صداوسیما به دلیل عدم پایبندی به تعهداتش خبر داد. این در حالی است که دوازدهمین دوره لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود.
نوشته شده در تاريخ شنبه 24 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

بازیکنان ورودی:

آنسلمو گنزالس - ژائو ويلا - ايران پوريان -نصرتي - سيدصالحي  عبادزاده - قريشي - مهدي کريميان  - قاسم دهنوي - عليرضا جليلي

بازیکنان خروجی:

حدادي فر- اکبرپور- اميرحسين صادقي- دباغ- عليزاده - احمد آل نعمه - رودريگو توزي - فرزاد آشوبي

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس