نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

روز گذشته زلزله ای به بزرگی 6.4 ریشتر مناطق اهر و ورزگان را به شدت به لرزه در آورد. قدرت امواج این زلزله به قدری بود  که باعث لرزش شهر های تبریز، اردبیل و ارومیه نیز شد. این زلزله تا این لحظه باعث جان باخت بیش از 300 نفر شده و طبق گزارش های رسیده این حادثه ی هولناک بیش از 2000 مجروح بر جای گذاشته است.

اهمیت این حادثه ی جان گداز به حدی بود که رسانه های سرتاسر جهان مدت کمی بعد از وقوع زلزله خبر را پوشش دادند و سازمان هایی مثل صلیب سرخ و کشور های همجوار آمادگی خود را برای ارسال هرگونه کمک اعلام کردند. در حالی که در این مدت صدا و سیمای ایران هیچگونه اقدام جدی برای پوشش خبری این زلزله انجام نداد. جالب این که در بخش های خبری نیز تنها چند دقیقه به اعلام تلفات این زلزله پرداخته شد.

اما مطبوعات کشور مردانگی را کامل کردند و حتی یک تیتر را نیز در صفحه ی اول خود به این حادثه اختصاص نداده اند.

این گونه ظلم ها در حق مردم شمال غرب کشور و آذربایجان نشان از کنار گذاشته شدن یکپارچگی ملی و همدردی برای هموطنان است.

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

برای مشاهده ادامه عکس ها به ادامه مطالب بروید



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم رضایی که موفق شده بود با گذشتن از سد حریفان قدرتمندش مدال طلای وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک لندن را از آن خود کند، برای ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده آذربایجان این مدال باارزش را به هم‌وطنان آذری‌زبانش تقدیم کرد.

وی در این زمینه به فارس گفت: مدال خودم را به هم‌وطنان آذری‌زبان تقدیم می‌کنم، با این اعتقاد که این مدال نتیجه دعای خیر این عزیزان است. این مهم را انجام می‌دهم و امیدوارم این هدیه ناقابل این جانب را که ماحصل زحمات پانزده ساله‌ام در کشتی است، پذیرا باشند. به امید اینکه قدری از دردها و آلام این عزیزان کاسته شود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، برنامه امشب «ماه عسل» امشب -23 مردادماه- بخش‌هایی از برنامه خود را به ارتباط مستقیم با مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، طی این ارتباط مستقیم با «شهاب عباسی» کارگردان سریال «خنده بازار» مصاحبه شد که به منظور دلجویی از زلزله زدگان در این مناطق حضور یافته بود.

عباسی در سخنانی کوتاه ضمن ابراز تاثر از وقوع این حادثه و کشته شدن جمعی از هم‌وطنانمان گفت: من خود یک آذری هستم و وظیفه خود می‌دانم که در چنین شرایطی در کنار هم‌وطنان و هم‌‌زبانان خود باشم.

وی ادامه داد: حضور من در این منطقه و کمک به زلزله‌زدگان کوچکترین کاری است که از دستم بر می‌‌آید و حتی اگر این واقعه در جای دیگری جز آذربایجان هم روی می‌داد من وظیفه داشتم که برای کمک به آنجا بروم؛ همان طور که طی ماجرای زلزله بم من و گروهی از هنرمندان کشورمان به آن منطقه رفتیم.

برنامه خنده بازار به احترام خانواده‌های عزادار و زلزله زده استان آذربایجان شرقی امشب و فردا شب پخش نخواهد شد.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته و پس از بروز زلزله در روستاهاس آذربایجان شرقی، در پی سکوت صداوسیما و نپرداختن به اخبار زلزله، یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پخش برنامه خنده بازار از صدا و سیما در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده، چه معنایی دارد؛ مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.

همچنین نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نیز از پوشش ضعیف وضعیت مناطق زلزله‌زده توسط شبکه‌های تلویزیونی گلایه کرده بود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

برگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال راه آهن برای کمک به زلزله زدگان تبریز به این شهر سفر کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، علی دایی که همراه تیمش برای برپایی اردو به سرعین اردبیل رفته است ، صبح امروز به همراه رئیسی کیا مدیرعامل راه آهن، محمد دایی، بهزاد غلامپور، حسین پاشایی کاپیتان و حسین کعبی راهی تبریز شد تا از نزدیک به زلزله زدگان کمک کند.

 

علی دایی که برای جبران ضعف بدنی، تیم راه آهن را برای بدنسازی به سرعین برده بود، صبح امروز برای سفر به تبریز اردو را ترک کرد.

 

قرار است تمرینات راه آهن عصر امروز پیگیری شود. 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سایت گل - باشگاه اوساسونا که یک بازیکن ایرانی را در اختیار دارد با زلزله زدگان ایران ابراز همدردی کرد و بازیکنان  اوساسونا در تمرین امروز با مسعود شجاعی ابراز همدردی کردند .

باشگاه اوساسونا نیز امروز با قرار دادن بیانیه ای ابراز همدردی خود را با زلزله زدگان آذربایجان شرقی نشان خواهد داد که در این بیانیه عنوان شده  ما با مسعود شجاعی ابراز همدردی می کنیم که در حادثه تلخ عده زیادی از هموطنان خود را از دست داده است و به مردم ایران نیز برای این مصیبت تسلیت می گوییم . ما هم از این اتفاق ناگوار ناراحت هستیم و از مردم ایران می خواهیم باشگاه اوساسونا را هم کنار خودشان ببینند . 

باشگاه اوساسونا امروز،این بیانیه را ارائه خواهد کرد تا به نوعی با این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کند .

همچنین مسعود شجاعی نیز با زلزله زدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد و او نیز در متنی کوتاه خود را کنار آسیب دیدگان زلزله قرارداد :" متاسفانه برخی از هموطنانم را در حادثه ای تلخ از دست داده ام و وقتی عکس های این اتفاق را دیدم مثل همه هموطنانم ناراحت شدم . دوست دارم بتوانم کاری انجام دهم  اما متاسفانه فاجعه بزرگ تر از دستان کوچک من است . با تمام وجودم در کنار شما هستم  .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در پیامی با زلزله زدگان غرب کشور و استان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

" به نام پروردگار بی همتا

همه از خدائیم و به سوی خدا باز می گردیم

فاجعه دلخراش و حزن انگیز زلزله اخیر در استان آذربایجان مایه اندوه و تاسف بی نهایت ملت ایران شده است. مردم غیور و پهلوان پرور دیار ستارخان و باقرخان که این روزها در کنار میلیون‌ها هموطن رخت سیاه بر تن دارند یقینا این مصیبت را با قدرت و شکیبایی تمام پشت سر خواهند گذاشت و همچون همیشه به مثابه کوهی استوار، راست قامت و با شکوه در مسیر پیشرفت گام بر خواهند داشت. به عنوان قطره ای از دریای بیکران مردم ایران زمین، می‌خواهم حقیر را در این مصیبت بزرگ شریک بدانند و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان و خانواده های عزادار صبر جمیل را آرزو دارم.

ارادتمند شما: امیر قلعه نویی"

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهدي رحمتي گفت: همشهريان عزيز خبر زلزله را شنيدم و خيلي ناراحت شدم. احساسم را از اين فاجعه با هيچ دل و زباني نمي‌توانم بيان کنم اما وظيفه خود مي‌دانم که اين فاجعه عميق را به همزبانان عزيزم تسليت بگويم و خود را در اين مصيبت بزرگ شريک مي‌دانم و از خداوند براي مردم آذربايجان صبر و تحمل مي‌خواهم.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

      

 

 

                                   1-2

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

فروزان: برای شکست دادن پیکان هم توان داریم هم انگیزه

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال تراختور گفت: بازی سختی مقابل پیکان تهران در پیش داریم ولی برای شکست دادن این تیم هم توان کافی داریم و هم انگیزه لازم را. محسن فروزان در گفت و گو با ایستگاه ورزش افزود: البته این بازی قطعا بازی سختی است. پیکانی ها بازی قبلی شان را باخته اند. آن هم با یک نتیجه عجیب و سنگین. لذا آن ها هم سرشار از انگیزه هستند تا این شکست را جبران کرده و اعاده حیثیت کنند. آن ها هم می خواهند ثابت کنند که نتیجه بازی قبلی شان تنها یک حادثه بوده. ولی با جرات می گویم که امتیازات کامل این بازی از آن ماست و قطعا تیم پیروز در این میدان تیم تراختور خواهد بود. دروازه بان ملی پوش تیم تراختور همچنین افزود: آنالیز کاملی از تیم پیکان داریم و با شناخت کامل و برنامه ریزی مفصل برای پیروزی در این بازی پا به میدان می گذاریم.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |


كمبود بزرگ و چشمگیر تراختور در بازی اول همانی بود كه انتظار میرفت. 

 

نقطه ضعفی كه از سوی مدیران باشگاه تلاش های برای رفع آن در فصل خرید صورت گرفت اما به نتیجه ای موفقیت آمیز منجر نشد. بیشك تونی در  تمرینات پیش فصل دریافت كه تراختور با وجود همه نفرات صاحبنام قابل اشاره، در زمینه هافبك طراح و عنصر بازیساز دچار كمبود است. همین كمبود بود كه مدیران باشگاه را بر آن  داشت تا به صرافت جذب جانواریو و پس از آن مجتبی جباری بیفتند. اقداماتی كه البته جواب نداد و هر دوی این بازیسازان خبره و كارگشا آبیپوش شدند. تراختور اما پس از این ناكامی اقدام دیگری انجام نداد و تیم با همین كمبود وارد لیگ شد. اگر چه نمیتوان با یك بازی قضاوت قطعی كرد و نسخه پیچید، اما برای همین ٩٠ دقیقه ابتدایی میتوان به صراحت گفت كه تیم تونی دو امتیاز را به دلیل ضعف در طراحی و ناتوانی در بازیسازی دور ریخت. اما تونی در ادامه چه راهكاری برای عدم تكرار این نقیصه خواهد داشت؟

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

حضور کارلوس کیروش در بازی پیکان-تراختور

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار روز چهارشنبه تراختورتبریز و پیکان تهران را از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت

.سرمربی تیم ملی کشومان با حضور در استادیوم تختی تهران دیدار تیمهای تیراختور آذربایجان و پیکان تهران را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

محسن فروزان و محمد ابراهیمی دو بازیکنی هستند که با درخشش در تراختور پیراهن تیم ملی را به تن کردند.

قاسم دهنوی, احسان حاج صفی, محسن فروزان و محمد حسن ابراهیمی 4 ملی پوشی هستند که در این فصل پیراهن سرخ تراختور را بر تن میکنند.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

فردين عابديني:با انجام تمرينات خوب به آمادگي كامل رسيده ام


فردين عابديني از بازيكنان بومي تبريز كه در پست هافبك راست در خدمت تيم مي باشد، اين بازيكن كه ملقب به دني آلوز است در فصل گذشته با بد شانسي روبرو شد و در هفته هفتم در بازي با نفت تهران دچار پارگي رباط شد در حاليكه در شش بازي قبل بسيار خوش درخشيده و توانسته بود حتي يك گل براي سرخپوشان تبريزي بثمر برساند.
خبرنگار باشگاه گفتگويي را با اين بازيكن بومي تيم انجام داده كه باهم مي خوانيم.
عابديني در مورد آمادگي خود گفت:پارسال من تمرينات خود را با جديت هر چه تمامتر انجام مي دادم و تا هفته ششم با تمام قوا و انگيزه در بازيها،بازي مي كردم اما متاسفانه در بازي با نفت تهران دچار پارگي رباط شدم و ازميدان بازي دور ماندم اما الحمدالله الان كاملا بهبود يافته ام و با انجام تمرينات خوب به آمادگي كامل رسيده ام و در صلاحديد كادر فني مي توانم بازي كنم.
وي در مورد بازي با پيكان گفت:با توجه به اينكه همه بچه ها خوب تمرين كرده اند و تمرينات شادابي داشته اند،انتظار مي رود كه در اين بازي تراختور سه امتياز بازي را از آن خود كنند.
وي در ادامه افزود:هواداران تيم ، هميشه از ما حمايت مي كنند و انتطار داريم كه در اين ماه پرفضيلت، ما را دعا كنند و در ورزشگاه ، ما را همچون گذشته تشويق كنند تا با روحيه مضاعفي بازيهاي خود را انجام دهيم.
 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سيد محسن حسيني:هواداران تراختور جهاني شده اند


  سيد محسن حسيني ، ملقب به مرد خدا كه از بازيكنان بااخلاق تيم تراختور و در پست دفاع در خدمت تيم مي باشد، در فصل قبل بي شك يكي از ستارگان تيم بود كه توانست هفت گل براي سرخپوشان بثمر برساند.
خبرنگار باشگاه گفتگويي را با اين بازيكن با اخلاق انجام داده كه بترتيب ذيل مي باشد.
سيد محسن حسيني در مورد بازي با تيم پيكان گفت: تيم پيكان دراين بازي بدليل شكست در بازي قبلي با انگيزه بالايي به ميدان خواهد آمد اما ما براي برد به تهران آمده ايم و اميدوارم با كار گروهي اولين برد تراختوريها در اين بازي اتفاق افتد.
اين بازيكن با اخلاق در مورد تمرينات در ماه رمضان تصريح كرد و گفت:با توجه به اينكه اكثر بچه ها امر خدا را طاعت مي كنند و با زبان روزه به تمرينات خود ادامه ميدهند، برايشان بسيار سخت و طاقت فرسا است ،اما ما شيعه هستيم و بايداحكام شرعي را نيز انجام دهيم ولي خوشبختانه تمرينات ما دو سه ساعت مانده به افطاري شروع مي شود و بعد از اتمام تمرين تقريبا زمان افطاري فرا مي رسد.
وي در ادامه افزود : پست من در تيم طوري است كه بايد كار تدافعي انجام دهم اما در ضربات ايستگاهي سعي خواهم كرد براي سرخپوشان گلزني كنم و دل هوادارانمان را كه در تمام شرايط ما را حمايت مي كنند بتوانيم شاد و خوشحال كنيم.
وي در ادامه تصريح كرد:در بعضي از بازيهاي آسيايي و اروپايي در بين تماشاگران، هواداران تيم تراختور با پرچم يا شال تراكتور بچشم مي خورد كه اين نشان مي دهد كه هواداران تراختور جهاني شده اند
 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

آخرين وضعيت آنسلمو بازيكن پرتغالي تراختور

به گزارش پزشك تيم ، فيزيوتراپيست،هومن ثابت،آنسلمو كه بعلت پارگي هميسترينگ پاي راست تحت درمان فيزيوتراپي قرار گرفته بود در حال حاضر روند بهبودي چشمگيري داشته و در حين انجام درمان فيزيوتراپي،آب درماني و حركت درماني است و شروع به نرم دوي دور ميدان كرده است.
بنا به گفته فيزيوتراپيست تيم، علت تسريع روند درمان،وجود تجهيزات درماني پيشرفته و به روز باشگاه تراختور و انگيزه بالا خود بازيكن و تلاش بي وقفه كادر پزشكي تيم مي باشد.
ثابت فيزيوتراپيست تيم،در ادامه تصريح نمود:چنانچه روند درمان به همين منوال پيش رود جاي اميدواري است كه اين بازيكن در هفته چهارم يا پنجم كاملا در اختيار تيم قرار گيرد
 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

                         

 

                                                

                            

                                                       پيکان - تراختور- ورزشگاه تختي تهران

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تراکتور با چهره متفاوت به مصاف پيکان مي رود                                     


تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که در هفته نخست رقابت هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر و در حضور بيش از 40 هزار هوادار خود مقابل سايپاي البرز متوقف شد در هفته دوم و براي نشان دادن قدرت واقعي خود مقابل پيکان تهران صف آرايي خواهد کرد.

                                       ---------------------------------------------------------------

تراکتورسازي که در بازي هفته گذشته مقابل سايپا به دليل مسموميت و مصدوميت چند بازيکن اصلي و کليدي خود و همچنين ناهماهنگي بين بازيکنان نتوانست نتيجه مطلوب را از اولين بازي خود کسب کند، در هفته دوم و در شرايطي متفاوت و بهره گيري از بيشتر بازيکنان خود در تهران به مصاف پيکان خواهد رفت.

در هفته گذشته تيم تراکتورسازي محمد نصرتي را در دفاع، مهدي کريميان و ژائو ويله لا را در خط هافبک و آنسلمو گونزالس و محمد ابراهيمي را در خط حمله در اختيار نداشت و از اين رو بازيکنان حاضر در ميدان و روي نيمکت نتوانستند بازي خوبي ارايه دهند و به تساوي مقابل سايپا قناعت کردند.


احتمال مي رود در بازي پيش رو با پيکان، تمام بازيکنان به غير از آنسلمو و ابراهيمي که هنوز با مصدوميت روبرو هستند در ترکيب 18 نفره قرار گيرند و قدرت واقعي تراکتور مدل 91 را به رخ حريفان بکشند.


ديدار اين هفته دو تيم از نظر اينکه عبدالله ويسي به عنوان سرمربي بر سر تيم پيکان قرار گرفته نيز داراي اهميت خاصي است چرا که تراکتورسازي همواره در مصاف با تيم هاي ويسي دچار مشکل شده و نتيجه را واگذار کرده است.


البته اين مربي جوان در اولين ديدار فصل خود مقابل صباي قم با نتيجه چهار بر صفر مغلوب شد و سنگين ترين شکست هفته را به نام تيم پيکان رقم زد.


اين مربي در جريان رقابت هاي ليگ برتر و زماني که سرمربي صباي قم بود دو بار متوالي و در بازي هاي برگشت ليگ دهم و رفت ليگ يازدهم موفق به شکست دادن تراکتورسازي شد.


دو تيم تراکتورسازي تبريز و پيکان تهران (قزوين) تاکنون و در رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران شش بار رو در روي هم قرار گرفته اند که برتري از آن تراکتورسازي تبريز با سه برد در مقابل دو باخت بوده است.


در فصل اول ليگ برتر که با سقوط تراکتورسازي به ليگ يک همراه بود تيم پيکان در تهران مقابل تراکتورسازي با نتيجه بدون گل متوقف شد اما در بازي برگشت و در تبريز با حساب دو بر يک به برتري رسيد.


در فصل نهم که با حضور مجدد تراکتورسازان در ليگ برتر همراه شد تيم پيکان در ديدار رفت در قزوين يک بر صفر برنده شد اما بازي برگشت را با همين نتيجه به تراکتورسازي واگذار کرد.


فصل دهم که با سقوط اين تيم به ليگ آزادگان همراه شد تيم تراکتورسازي هم در تبريز و هم در قزوين با نتايج مشابه دو بر يک صاحب برتري شد.


هفتمين مصاف دو تيم در ليگ برتر ساعت 22 چهارشنبه اين هفته در تهران و به ميزباني باشگاه پيکان اتفاق مي افتد و تراکتورسازان و پيکان براي جبران امتيازهاي از دست رفته در هفته نخست در انديشه کسب هر سه امتياز بازي هستند.


تراکتورسازي هم اکنون با يک امتياز در رده يازدهم و پيکان بدون امتياز و گل خورده بيشتر در رده هجدهم و انتهايي جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

کفاشيان به تراکتور ورزشگاه نوردار معرفي کند                                


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: کفاشيان اگر مي‌تواند در تبريز يک ورزشگاه نوردار به ما معرفي کند تا بعد از افطار تمرين کنيم.

                         ----------------------------------------------------------------------------------------

محمد حسين جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره بازي اول تراکتورسازي مقابل سايپا گفت: در بازي اول طبيعي بود که خيلي زيبا بازي نکنيم اما بايد قبول کرد هيچ تيمي در هفته اول خوب بازي نکرد. تراکتورسازي بازي بدي انجام نداد اما نتوانستيم نتيجه بگيريم ضمن اينکه براي اين مسابقه 5 مهره خود را در اختيار نداشتيم.

وي افزود: محمد ابراهيمي، مهدي کريميان و آلمسو را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم. ژائوويلا نيز به دليل اينکه از سوي کميته پزشکي مدارکش کامل نشده بود‌، نتوانست به اين بازي برسد و محمد نصرتي نيز به دليل اينکه دو روز با تيم تمرين نکرده بود، مربي اجازه نداد بازي کند.


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که غيبت نصرتي در تمرين به دليل ناراحتي‌اش از مسائل مالي بوده، گفت: اين مسئله و سرماخوردگي او دست به دست هم داد تا نصرتي در تمرين نباشد اما مشکل‌مان را با او حل کرديم.


جعفري درباره اينکه بليت فروشي از سوي باشگاه به چه صورت انجام شد و آيا در اين زمينه موفق بودند يا خير، گفت: در روز بازي با سايپا هواداران به سهولت به استاديوم ورود کردند. از اين هفته آن دسته از هواداراني که کارت هواداري دارند مي‌توانند با شارژ کردن کارت خود بليت تهيه کنند.


وي اضافه کرد: در گذشته هيئت فوتبال مسئوليت فروش بليت‌ها را بر عهده داشت و هميشه بر اساس برآورد خود تعداد تماشاگران را اعلام مي‌کرد و همواره آمار اعلام شده زير 50 درصد تعدادي بود که به ورزشگاه مي‌آمدند. اين بار تعداد بليت فروشي را اعلام کرديم که نزديک به 20 هزار و 39 فقره بليت به فروش رسيد ولي آماري که هيئت فوتبال بار ديگر اعلام کرد مغاير با تعداد نفراتي بود که در استاديوم حضور داشتند. اين هم به اين دليل است که متاسفانه راه‌هاي در رو در ورزشگاه يادگار امام زياد است و خيلي از هواداران بدون خريد بليت موفق مي‌شوند وارد ورزشگاه شوند. افرادي که بدون بليت وارد ورزشگاه مي‌شوند را به حداقل مي‌رسانيم. در بازي با سايپا هم حدود 8 هزار نفر بدون بليت وارد ورزشگاه شده بودند.


مدير عامل تراکتورسازي در پايان در خصوص اينکه چرا تمرينات اين تيم در ماه رمضان بعد از افطار برگزار نمي‌شود و اين برخلاف ابلاغيه فدراسيون فوتبال است، گفت: آقاي کفاشيان که اين ابلاغيه را داده اگر در تبريز استاديومي پيدا کرد که نور داشته باشد به ما هم معرفي کند تا ما تمرينات خود را در آنجا برگزار کنيم. مجبور هستيم قبل از افطار تمرين کنيم. با توجه به اينکه اکثر بازيکنان ما روزه مي‌گيرند، اوليويرا تمرينات را سبک‌تر کرده و بلافاصله بعد از پايان تمرين افطار است.

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس