نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

دریای سرخ یادگار در انتظار آبی های پایتخت

نصرنیوز: بدون شک حساسترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر مصاف دو تیم تراکتورسازی و استقلال خواهد بود. در این دیدار آبی پوشان پایتخت باید در مقابل دیدگان 70 هزار هوادار تراکتوری پا به مستطیل سبز بگذارند و کار سختی در پیش خواهند داشت.

به گزارش نصرنیوز، این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که تراکتورسازان تا کنون در ورزشگاه یادگار اما مقابل استقلال تران به پیروزی نرسیده اند و در این دیدار می خواهند به اولین پیروزی خود مقابل این تیم برسند.

همچنین تراکتور نیز در این دیدار میزبان است و با وجود اینکه در چندین دیدار اخیر خود ورزشگاه یادگار امام را پر ندیده است در این دیدار بار دیگر این ورزشگاه لبریز از هواداران پرشور این تیم خواهد بود تا پرشورهای فوتبال ایران این ورزشگاه را به جهنمی برای استقلال تبدیل کنند.
همچنین از سویی دیگر این دیدار حساسیت های دیگری هم در پی دارد که یکی از آنها حضور دوباره امیر قلعه نوعی در تبریز است. وی که سال گذشته توانست با تراکتور به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد پس از جدایی از این تیم مشکلات و حواشی را برای این تیم به وجود آورد که موجب آزردگی خاطر هواداران این تیم شد.
اتفاقاتی که هنوز هم به پایان نرسیده است و این روزها بازار این حواشی داغتر از گذشته است تا جایی که قلعه نوعی و دستیارانش اقدام به مصاحبه علیه مسئولان تراکتور کردند که آنها هم این اقدام را بی پاسخ نگذاشتند تا جایی که کار به شکایت و ستاد منشور اخلاقی کشیده است...
همچنین بازیکنان سابق تراکتور بار دیگر با پیراهن آبی در مقابل این تیم خواهند ایستاد. اکبرپور، صادقی و توزی بازیکنانی هستند که سال گذشته با پیراهن تراکتور به مصاف استقلال رفتند و امسال نیز با پیراهن آبی مقابل سرخ های آذربایجان صف آرایی خواهند کرد.
اما حساسترین اتفاق این دیدار به کری خوانی هواداران دو تیم مربوط می شود. استقلال و پرسپولیس که عادت دارند همیشه حتی در شهرستان ها هم تیم میزبان باشند و از حمایت های هواداران خود بهره مند شوند در تبریز با رویه ای دیگر مواجه می شوند. شاید قانون 10درصد هم در تبریز دردی برای آبی پوشان درمان نکند و آنها حتی چند هزار هوادار را هم در تبریز نخواهند داشت.
قبلا نیز تجربه شده است که تیمهای دیگر که به ورزشگاه یادگار امام می آیند و در مقابل نماینده شمال غرب کشور قرار می گیرند هواداری از خطه فوتبال دوست آذربایجان نداشته اند و به هر حال طرفداران تراکتور بزرگترین سرمایه این تیم محسوب می‏شوند و شاگردان تونی اولیویرا می‏توانند با تکیه بر حمایت آن‏ها دومین شکست استقلال را هم رقم بزنند.
به طور حتم تقابل دو مربی با اندیشه های متفاوت بسیار دیدنی خواهد بود. قلعه نوعی که از بهترین مربیان ایران است در تقابل با مربی قرار خواهد گرفت که سابقه حضور در تیمهای مطرحی چون پورتو پرتغال را در کارنامه مربی گری خود دارد و باید منتظر ماند تا دید اندیشه های متفاوت این دو مربی چه سرانجامی در پیش خواهد داشت و کدام یک خواهد توانست بر دیگری برتر واقع شود.
همچنین پس از وقفه ای که در لیگ برتر حاصل شد تراکتورسازان تمرینات خود را پس از تعطیلی 4 روزه ای آغاز کردند تا خود را آماده مصاف با آبی پوشان کنند ولی شاگردان قلعه نوعی با مشکلاتی که برای تیمشان به وجود آمد پس از وقفه ای طولانی تر تمرینات خود را شروع کردند که درگذشت مادر قلعه نوعی نیز موجب شد تا تمرکز این مربی بیش از پیش درگیر باشد.
برگزاری این دیدار در روز شنبه هم یکی از اتفاقاتی است که موجب ناراحتی مسئولان و هواداران تراکتور شده است. دلیل این اتفاق برگزاری دیدار تیم ملی مقابل کره است که عنوان شده است که می خواهند فاصله زمانی خوبی بین این دو دیدار باشد تا بازیکنان دو تیم بتوانند در تمرینات تیم های خود حاضر شوند اما این صحبت ها در حالی عنوان می شود که تیمهای لیگ برتری نظیر سپاهان روز جمعه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
تراکتور تا کنون با 4 برد، 5 تساوی و دو شکست در رتبه هفتم جدول رده بندی جای گرفته است و می خواهد با کسب هر سه امتیاز این دیدار تا جایی که می تواند پیش برود و خود را به رده های بالای جدول برساند و از صف مدعیان دور نماند تا هواداران این تیم امیدوارتر به ادامه لیگ اندیشه کنند.
اما در سویی دیگر استقلال وضعیت بهتری نسبت به میزبان خود دارد و با 5 برد، 4 تساوی و تنها یک شکست و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیمها در رتبه چهارم قرار گرفته است و با پیروزی در این دیدار حتی می تواند صدرنشین لیگ برتر شود.

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نخستین پیروزی ماشین سازی در فصل جاری رقم خورد

ماشین سازی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از پنج هفته ناكامی و با برتری مقابل شهرداری اراك، به نخستین پیروزی خود در فصل جاری دست یافت.

در این بازی كه در ورزشگاه باغشمال تبریز و در حضور نزدیك به دو هزار تماشاگر برگزار شد تیم میزبان كه تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی بدون گل مقابل میهمان خود متوقف شده بود در دقیقه 87 بازی با گل قادر افكاری از حریف پیش افتاد و با حفظ این نتیجه تا پایان بازی، نخستین پیروزی فصل خود را در هفته ششم جشن گرفت.
ماشین سازان كه در پنج بازی گذشته خود مقابل حریفان شكست خورده بودند با كسب سه امتیاز این بازی همچنان در قعر جدول رده بندی گروه الف رقابت های لیگ یك باقی ماندند.
حامد اسم خانی به كمك مهدی ناصحی و علی دودانگه امر قضاوت بازی را عهده دار بود و به قادر افكاری، رامین محمدپور، مصطفی چترآبگون و سیامك درگاهی از ماشین سازی و سعید بیگی، علی عبادی ، محمد صفری و كیلاد رخشان از شهرداری اراك كارت زرد نشان داد.
ماشین سازی در هفته هفتم میهمان مس سرچشمه خواهد بود.

اسامی بازیکنان ماشین سازی تبریز:
حجت نوراله زاده، توحید قوجاری، رامین محمدپور، امیر قورشچی، علیرضا عبادی، قادر افکاری( 2+90 - سالار گلزار)، مصطفی چترآبگون( 1+90 ناصر خبازی)، سیامک درگاهی(54 – حسین پور اسد)، داود فرج زاده، ابراهیم عبدالهی
سرمربی: علیرضا اکبرپور  سرپرست علی خاکزاد

48

ساعت به بازي تراكتور؛ اردوگاه آبي در وضعيت زرد!/ تمرين استقلال بدون جانواريو، نكونام، رحمتي و قلعه‌نويي

مسئولان تیم استقلال اعلام کرده بودند فابیو جانواریو از روز سه‌شنبه در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد با این وجود باز هم این بازیکن امروز غایب بود

سايت گل- تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل تراکتورسازی از ساعت 15:30 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین خود را پیگیری کرد. نکته قابل توجه غیبت مجدد قلعه‌نویی بود. سرمربی استقلال به خاطر دردی که از ناحیه زانو و پس از جراحی احساس می‌کرد امروز راهي بيمارستان شد و موفق نشد تمرینات آبی‌پوشان را زیر نظر بگیرد.

همچنین با وجودی که مسئولان تیم استقلال اعلام کرده بودند فابیو جانواریو از روز سه‌شنبه در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد با این وجود باز هم این بازیکن امروز غایب بود و خود را به کادر فنی استقلال معرفی نکرد. این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش ناراحت بود و ظاهرا تا مشخص نشدن وضعیت مالی به تهران باز نخواهد گشت.

* لیام ردی دروازه‌بان استرالیایی استقلال پس از یک هفته غیبت و مرخصی به تهران بازگشت و در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد اما نکته قابل توجه اضافه وزن این بازیکن بود که باعث تعجب کادر فنی تیم استقلال شد.

* مجید صالح در غیاب سرمربی استقلال تمرینات این تیم را در نظر گرفت و برنامه‌های آماده‌سازی را انجام داد.

* جواد نکونام و مهدی رحمتی در تمرین امروز تیم استقلال غایب بودند، کادر پزشکی تیم استقلال در تلاش است تا رحمتی را که در بازی تیم ملی مقابل کره دچار آسیب‌دیدگی شده به بازی با تراکتورسازی برساند.

* جمع‌کردن ارسال پاس‌های کوتاه، دویدن دور زمین، شوت به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی از اصلی‌ترین برنامه‌های تیم استقلال بود ضمن آنکه آرش برهانی در جریان بازی درون تیمی دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. حضور این بازیکن در دیدار مقابل تراکتور سازی مشخص نیست.

* شاهرخ بیانی، منصور‌ پورحیدری و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود و با توجه به غيبت سرمربي و چهار بازيكن اصلي خود در فاصله دو روز تا اين مسابقه، احتمالا با شرايط سختي روبه‌رو خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

رحمتی، دروازه بان تیم استقلال مشغول درمان است تا بتواند خود را برای دیدار تیم استقلال مقابل تراکتورسازی آماده کند اما این دروازه بان شرایط مشخصی ندارد و این موضوع مربیان استقلال را نگران کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای کادر فنی تیم استقلال در صورت عدم آمادگی رحمتی و بهبودی کامل وی، دروازه بان دیگری را در اختیار ندارد که از وی برای بازی مهم با تراکتور استفاده کنند زیرا لیام ردی به تمرینات بازنگشته است و دروازه بان سوم تیم نیز جوان و بی تجربه است.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

تهدید قلعه نویی توسط برخی هواداران تراکتورسازی

بیایی تبریز جانت در خطر است!

درحالی که هنوز کمیته انضباطی تصمیمی در راستای تخلفات فصل قبل تماشاگران تراکتورسازی که با برف و یخ به جان استقلالی ها افتادند نگرفته اند برخی از تبریز با امیر قلعه نویی تماس گرفته اند و به وی گفته اند اینجا بیایی جانت درخطر است!

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی بابت تهدید هایی که از طرف برخی تماشاگران یا بهتراست بگوییم لیدرهای باشگاه تراکتورسازی تبریز به شدت ناراحت است. او در تازه ترین مصاحبه خود با خبرگزاری فارس صراحتا اعلام کرده برخی از تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به وی پیغام داده اند چنانچه به این شهر برود جانش درخطر خواهد بود. امیر قلعه نویی در این باره می گوید:« آقایان گفته اند اگرقلعه نویی به تبریز بیاید تضمینی برای سلامت جان او نیست و می خواهند این گونه میهمان نوازی کنند.» استقلال هفته دوازدهم در تبریز میهمان تیم تراکتورسازی تبریز است و مشخص نیست با این وضعی که تماشاگران تراکتورراه انداخته اند سرنوشت قلعه نویی چه بشود. در همین راستا شنیده می شود باشگاه استقلال قصد دارد با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آن ها را در جریان این گونه تهدید ها قرارداده و موضوع را با جدیت پیگیری کنند. بدون شک اگر کوچکترین اتفاقی برای امیر قلعه نویی یا دیگر استقلالی ها در جریان این بازی رخ دهد باشگاه تراکتورسازی با جرایم بسیار سنگینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رو به رو خواهد شد. این درحالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز درباره اتفاقاتی که فصل قبل در تبریز رخ داد تصمیمی نگرفته است. همگان به خاطر دارند که برخی از تماشاگران تیم تراکتورسازی چگونه با برف و یخ به سوی بازیکنان استقلال حمله ور شدند. آن روزها امیرقلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی تبریز می نشست. حال باید منتظر مان و دید آبا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این بهانه که جان سرمربی استقلال تهدید شده آیا به تخلفات فصل قبل تماشاگران تیم تراکتورسازی رسیدگی خواهد کرد یا همچنان باید شاهد محروم شدن هوادران استقلال و پرسپولیس باشیم؟!

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

پیش بازی نفت - تراکتور / تساوی به نفع هیچکدام

 

نصیرپور / هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز دوشنبه هفته جاری با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود که طی آن در یکی از بازیهای مهم، تیم تراکتورسازی تبریز میهمان تیم نفت تهران خواهد بود.

تراکتورسازی 16 امتیازی که هفته گذشته در شیراز برابر فجر سپاسی متحمل دومین شکست فصل خود شد، این هفته برای دومین بار متوالی در خارج از خانه به میدان خواهد رفت و این بار نیز باید برابر یک تیم بالای جدولی دیگر صف آرایی کند.

این تیم که تا حدودی خود را از حواشی به دور کرده است، در این دیدار به دنبال کسب امتیاز از خانه تیم نفت خواهد بود که البته با توجه به شرایطی که تیم تحت هدایت فنی منصور ابراهیم زاده دارد، شاید خواسته تراکتورسازان خیلی سخت اجابت شود.

نفت تهران تیمی است که فصل گذشته با حسین فرکی توانست نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و همواره جزو مدعیان باشد و امسال نیز این تیم با منصور ابراهیم زاده تا بدین جای کار موفق به قرارگیری در رده های بالایی جدول شده و اکنون نیز در زمره مدعیان قهرمانی قرار دارد.

شرایط خوب نفتی های تهران که اکنون با 19 امتیاز در خانه دوم جدول ایستاده اند، به طور طبیعی کار شاگردان تونی اولیویرا را در یازدهمین بازی فصل آنها دشوار تر از هر زمان دیگری کرده است و از اینرو می توان پیش بینی کرد که کسب یک امتیاز بتواند سرخپوشان تبریز را با خوشحالی از تهران بازگرداند.

اگرچه نفت تهران هفته گذشته برابر تیم قعرجدولی گهر دورود تن به تساوی بیرون از خانه بدون گل داد و به همین علت صدرجدول را به سپاهانی ها هدیه کرد اما این تیم همیشه در خانه خود خوب نتیجه گرفته و کمتر میهمانی توانسته است برابر شاگردان ابراهیم زاده قدعلم کند.

پیروزی تیم نفت برابر تراکتورسازی رده پنجمی، این تیم را همچنان در کورس صدرنشینی نگه خواهد داشت و به طور قطع زردپوشان تهران را دوباره صدرنشین خواهد کرد چون سپاهان این هفته به دلیل حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی اش در لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد و نفت می تواند از این فرصت استفاده کرده و دوباره در بالاترین خانه جدول قرار گیرد که در این صورت، تیم تراکتورسازی با پذیرش شکستی دیگر به جمع میانه جدولی ها اضافه خواهد شد.

اما شکست نفت در جدال با تراکتورسازی، تیم تهرانی را از یک قدمی صدر به زیر خواهد کشید و حتی در صورت برتری تیمهای استقلال، فجرسپاسی و سایپا برابر حریفانشان، شاگردان ابراهیم زاده تا رده ششم نیز احتمال تنزل خواهند داشت و این در حالی خواهد بود که با برد تراکتورسازی، این تیم تبریزی موفق به صعود تا رده دوم جدول نیز خواهد شد.

تساوی دو تیم در تهران اما بیشتر به نفع تراکتورسازی میهمان خواهد بود و هرگز رضایت خاطر نفتی ها را فراهم نخواهد کرد. از سویی این نتیجه بیشتر از تبریزیها قطع یقین تیمهای رقیب را خوشحال خواهد کرد چراکه دو تیم مدعی در کورس با چند تیم دیگر، دو امتیاز از دست خواهند داد و این موضوع فرصت را برای سبقت تیمهایی چون سایپا، فجر و استقلال و حتی صبای قم مهیا خواهد کرد.

نکته قابل توجه در خصوص دیدار تیمهای نفت تهران و تراکتورسازی تبریز اینکه هیچ یک از دو تیم هفته قبلی را با موفقیت سپری نکرده اند و همانگونه که اشاره شد، نفت در خانه گهر فانوس به دست با تساوی متوقف شد و تراکتورسازی در مصافی سخت با فجرسپاسی، شیراز را دست خالی ترک کرد.

از اینرو در دیدار دوشنبه ورزشگاه تختی تهران، هر دو تیم به دنبال جبران خواهند بود که همین امر می تواند سبب زیباتر شدن جریان مسابقه نیز شود.

با نگاهی به آمار گلهای زده و خورده دو تیم در جدول رده بندی، برابری قدرت تهاجمی دو تیم و البته استحکام بیشتر خط دفاعی تیم نفت به چشم می خورد.

هر دو تیم 14 گل زده در 10 بازی دارند اما تیم نفت تهران رده دومی با شش گل خورده، سه بار کمتر از تراکتورسازی دروازه اش را باز شده دیده و همین امر موجب شده دو تیم اختلاف سه امتیازی و سه پله ای در جدول با یکدیگر داشته باشند.

دیدار تیمهای نفت تهران و تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازیهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:15 روز دوشنبه دهم مهر در ورزشگاه تختی تهران آغاز می شود.

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

خطیبی : به شهر و تیم اش تعصب دارم ولی پیشنهاد رسمی از تراکتور ندارم

 

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نتیجه تساوی تیمش برابر شاهین بوشهر را ناعادلانه خواند و گفت: حق گسترش فولاد پیروزی برابر شاهین بود که متاسفانه چنین نشد.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی تیم گسترش فولاد برابر تیم شاهین بوشهر در هفته سوم لیگ دسته اول، اظهار داشت: ما در این بازی شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم خیلی زود و در دقیقه ششم بازی به گل برسیم اما در ادامه شانس با ما یار نبود و توپهای ما در موقعیتهای مسلم گلزنی تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: پس از گل زودهنگامی که زدیم، روی یک بدشانسی در همان نیمه اول گل مساوی را خوردیم اما در طول مسابقه گسترش فولاد تیم برتر میدان بود و من با تمام احترامی که به تیم شاهین بوشهر قائل هستم، ادعا می کنم که باید برنده این مسابقه می شدیم.

خطیبی تصریح کرد: من از نمایش شاگردانم در این بازی رضایت کامل دارم چون هر آنچه من به آنها گفته بودم، در زمین پیاده کردند و اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم مزد زحمات خود را با کسب سه امتیاز این دیدار بگیریم.

وی با تاکید دوباره بر بازی برتر تیمش برابر شاهین بوشهرعنوان داشت: آنهایی که بازی ما مقابل شاهین را دیدند، مشاهده کردند که از دقیقه 55 به بعد دست دروازه بان ما به توپ نخورد و تیم ما فقط روی دروازه تیم شاهین حمله ور بود و گلی هم که در نیمه اول دریافت کردیم، بخاطر بارش باران و لیز بودن زمین چمن بود که باعث عدم حفظ تعادل توسط بازیکن ما و در نتیجه فرصت طلبی و گلزنی بازیکن حریف شد.

سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: تیم ما به طور حتم در بازیهای آینده نیز خوب بازی خواهد کرد و نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد. می خواهیم همواره در بالای جدول باشیم و در نهایت جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوریم.

خطیبی در پاسخ به سئوالی در خصوص بحث سرمربیگری وی در تیم تراکتورسازی که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر بر سر زبانها بوده و اکنون نیز در برخی محافل فوتبالی مطرح می شود، تصریح کرد: این موضوع از چند ماه پیش مطرح شده و خیلی ها در این رابطه اظهارنظر می کنند اما من هنوز از سوی باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد رسمی در این خصوص دریافت نکرده ام و فقط مطالبی در حد حرف مطرح بوده است.

وی افزود: شخصا با سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و اعضای هیئت مدیره این باشگاه رابطه بسیار خوبی دارم و با این دوستان در ارتباط هستم و این را هم بگویم که من همواره برای تیمهای شهرم تعصب خاصی دارم و آرزوی موفقیت این تیمها را دارم.

بازیکن سابق تیمهای ملی، تراکتورسازی، سپاهان، استقلال، هامبورگ و ... در پاسخ به این سئوال که آیا وی می تواند از عهده سرمربیگری تیم بزرگ تراکتورسازی در مسابقات مهم لیگ برتر بربیاید؟ گفت: من اکنون تجربه مربیگری در مسابقاتی به مراتب سخت تر از لیگ برتر که همان لیگ دسته اول است را دارم اما معتقدم که شرایط لیگ برتر نیز ویژه است و در این رقابتها نیز از سبکهای خاصی باید استفاده کرد.

وی ادامه داد: با این حال من به شما می گویم که توانایی کسب سهمیه آسیایی توسط تیم تراکتورسازی در فصل آینده با نصف بودجه امسال این تیم و با 50 درصد بازیکنان جوان و بومی را دارم و به حرفی که می گویم اعتقاد و اعتماد دارم.

خطیبی در خاتمه یادآور شد: فعلا حرف زدن در مورد فصل آینده کمی زود است و از یک طرف توجه من معطوف به موفقیت تیم گسترش فولاد در مسابقات لیگ یک است و از طرفی دیگر نیز همانطور که گفتم، هنوز پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی دریافت نکرده ام

 

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس