نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

نیکی کریمی سر تمرین تراکتور می رود

 نيکي کريمي که این روزها مشغول تولید مجموعه «روزي روزگاري فوتبال» برای عرضه در نمایش شبکه خانگی است، در نظر دارد بر سر تمرینات تیم تراکتورسازی حاضر شده و به گفت و گو با بازیکنان و سرمربی تیم تراکتورسازی بپردازد.

به گزارش اختصاصی اهراب نیوز، نیکی کریمی که در هفته های گذشته با حضور در سر تمریتان تیم های استقلال تهران، پرسپولیس و راه آهن مجموعه اول و دوم «روزي روزگاري فوتبال» را ضبط کرده است، در نظر دارد طی دوهفته آتی با سفر به تبریز در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود.

نیکی کریمی همچنین دیروز با اظهار رضايت از عرضه مجله تصويري «روزي روزگاري فوتبال» گفت: ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش دي وي دي شمار اول را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي اختصاص مي‌دهيم و برنامه ويژه‌اي براي اين کار خواهيم داشت. 

اين کارگردان و بازيگر سينما در گفت وگويي با ايسنا، گفت: از ۷ آبان ماه پخش «روزي روزگاري فوتبال» آغاز شد و خوشبختانه با بازتاب‌هاي خوبي همراه بوده است و اميدوارم جاي خودش را در ميان مردم باز کند.

وي افزود: اين کار با حمايت فدراسيون فوتبال و وزارت ارشاد انجام شده و در حال حاضر قسمت اول آن توزيع شده و قسمت دوم را هم نيز آماده کرده‌ايم و از دو هفته آينده عرضه خواهد شد.

کريمي مخاطبان اين مجله تصويري را علاقه‌مندان ورزش و فوتبال عنوان کرد و گفت: اين کار توسط گروه حرفه‌اي سينمايي ساخته شده است و همه مي‌توانند مخاطب آن باشند.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

گلزنان خارجی لیگ برتر؛ لوپز رقیب جدی جواهیر!

سایت گل- در هفته سیزدهم لیگ برتر فقط 2 بازیکن خارجی موفق به گلزنی شدند و 2 گل به ثمر رساندند. با این دو گل مجموع گل های به ثمر رسیده توسط 13 بازیکن خارجی در این فصل به 27 گل رسید که حدود 11 درصد کل گل های این فصل لیگ برتر را شامل می شود. جواهیر سوکای که تا هفته قبل بهترین گلزن خارجی لیگ برتر بود، اکنون یک رقیب جدی در کنار خود دارد که این هفته ها خوب گل می زند: فلاویو لوپز!

5 گل: جواهیر سوکای (سپاهان اصفهان) فلاویو لوپز (تراختورآذربایجان)

4 گل: رادومیر جالوویچ(سپاهان اصفهان)

3 گل: لوسیانو پریرا(فولاد خوزستان)

2 گل: فابیو جانواریو(استقلال تهران)

1 گل: دیوید ویکیروم(صبای قم) هوگو ماچادو، آکو استویچکوف(ذوب آهن اصفهان) برناردو انریکه(آلومینیوم هرمزگان) مارسیو خوزه(سایپا کرج) آنسلمو گونزالس(تراکتورسازی تبریز) رودریگو توزی، جی لوید ساموئل(استقلال تهران)

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

عکس/تیتروعکس معنادار"تماشا"برای تراختور

اهراب نیوز: روزنامه ورزشی تماشا تیتر یک امروز خود را متمایز از دیگر روزنامه ها که بیشتر به برد استقلال و باخت پرسپولیس اختصاص داده بودند، به برد تراختوراختصاص داد و تیتر «به این تراکتور احترام بگذارید» را انتخاب کرد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

قهرمان و نایب قهرمان را هزار باره سر بریدند/ تکلمه ای به رسانه ی به اصطلاح ملی

 

سالها بود که در لیگ برتر ایران بازیهای زیبایی نمیدیدیم سالهاست که در تیم ملی به بازیکنانی رو آورده ایم که بلکه روزی روزگاری برای خود نام و نشانی درست کرده بودند و البته زحمت کشیده بودند تا در تیم ملی خود را به رخ بکشند .


تراکتور در این دو بازی اخیر نشان داد که شخصیت والایی نسبت به دردانه های تهران پیدا کرده به تیمهایی که همیشه مورد توجه کاذب رسانه ها بوده اند و هستند اما امروز شاهد بازیکنانی هستیم که اگر در شرایط بهتر در دست مربیان با دانش روز دنیا همچون تونی اولیویرا قرار بگیرند آنچنان حرفهایی برای گفتن دارند که نمیتوان از روی این بازیکنان به راحتی گذشت


سپاهان قهرمان چند سال اخیر ایران و تراکتور نایب قهرمان فصل گذشته آنچنان همیشه مورد بی مهری فجیع رسانه ها قرار میگیرند که روز پنجشنبه اهالی فوتبال شاهد این بی مهری مغرضانه از سوی صدا و سیمای تهران بودند نه صدا وسیمای ملی ایران! تا کی میخواهید تهران را به خورد مردم کل ایران بدهید و تا کی میخواهید تهران را همیشه یک سر و گردن نسبت به شهرهایی همچون اصفهان و تبریز نشان دهید؟

تا کی میخواهید پرسپولیس و استقلالتان را همیشه تیمهای کل ایران و تیمهایی چون تراکتور و سپاهان را تیمهای شهر خودشان جلوه بدهید؟ چرا به حرف مردم و هواداران دیگر تیمها احترام نمیگذارید؟

این روزها که دیگر نشانی از پرسپولیستان نمیبینیم و استقلالتان هم با تمام وجود حقیرانه در مقابل تراکتور تن به شکست داد چرا باید همیشه در راس رسانه ها قرار بگیرند؟ حتما میگویید ما در همه جای ایران هوادار داریم اما تراکتور و سپاهان فقط در شهر خودشان اما این هواداران را چه کس و کسانی در کل ایران برای دردانه هایتان جمع کرده؟ شما رسانه ها مسئول اینچنین شعبده بازیهایی بوده اید و هستید

آیا ارزش دیدن بازی سپاهان و تراکتور به اندازه بازی پرسپولیس همیشه باخته رده سیزدهمی نیست؟ یا رسانه ملی را که همیشه رسانه تبلیغاتی سو گولی هایتان بوده کلا از یاد برده اید و تنها هدف، تهران را به خورد این وآن دادن هست؟

ما میدانیم چرا و بهتر میدانیم این شعبده بازیها از کجاها آب میخورند و عرض میکنیم تا بلکه میخ آهنی برود بر سنگ

دلایل نشان ندادن بازیهای تیمهایی همچون تراکتور و سپاهان به چندین مورد میباشد:

شماها چشم دیدن تیمهایی را که امروز از نظر هوادار در ورزشگاها حرف اول را میزنند ندارید شماها چشم دیدن قهرمانی سپاهان را در این چند سال اخیر ندارید و تراکتور را هم میکوبید تا خدای ناکرده از افتخارات هواداری در ورزشگاه از روی شما کم نشود روزی یکی را دارای هوادار 30 ملیونی و دیگری را دارای هوادار 40 میلیونی خطاب میکنید که ما را به یاد شاهنامه فردوسی می اندازید که پرسپولیس و استقلالتان همچون رستم دستان هست و دیگر کسی توان مقابله با آنها را در هیچ رده ای ندارد اما شاهنامه افسانه ای بیش نیست و از این تیمها هم افسانه نسازید و بگذارید استعدادها و قهرمانیها و هواداران در ورزشگاهها گویای بزرگیشان باشند .

شماها میدانید که اگر امروز شروع به پخش مستقیم بازیهای همچون تیمهای تراکتور و سپاهان بکنید دیگر بازیکنانی نخواهند ماند تا در تیمهایتان به خدمت گرفته شوند که در این چند سال اخیر باعث آبروریزی فوتبال ایران در سطح باشگاهی بوده اند چرا که امروز بازیکنان به پیشرفت خود می اندیشند اما شاید بر خلاف میل خود مجبورند در تیمهایی بازی کنند که همیشه در راس دید مردم و دیگر رسانه ها باشند

آیا حق خوری بیش از این هم در تاریخ فوتبال یک کشور داریم؟ آیا این دردانه بازیها هم اکنون بلای جان تیم ملی نشده است آیا آن کسانی که میگویند پرسپولیس و استقلال هر زمان قوی بوده تیم ملی هم قویتر شده سرشان به سنگ نخورده ؟ جواب این است که خیر نخورده چون که نرود میخ آهنی بر سنگ

شما به عنوان شبکه ملی وظیفه دارید تا بازی تیمهایی همچون تراکتور و سپاهان را به صورت مستقیم از رسانه ملی که در فوتبال ایران امروز آبروداری میکنند پخش کنید و در بین مردم ایران تبعیض را کنار بگذارید شما مسئول پخش بازیهای تیمها هستید نه مسئول تبلیغات تیمهای تهرانی و جمع کردن هوادار تنها برای این تیمها و به محدودیت کشیدن تیم تراکتور حتی نه به آذربایجان که به تبریز...

امروزه بازیکنان و هواداران تیمهایی همچون تراکتور و سپاهان نشان داده اند که غیرت و مردانگی و عزم بسیار فراتر از ان چیزیست که در روی آن سرمایه گذاری شود غیرت به نشان دادن و پخش مستقیم بازیها نیست غیرت به جمع کردن هوادار کاذب و بی طرف نیست غیرت به جمع کردن بازیکنان نامی پول پرست به لطف پخش مستقیم و بودجه های کلان باد آوره نیست بلکه غیرت شکست استقلالتان در تهران و تبریز هست غیرت به قهرمانی سپاهان در سه فصل اخیر است غیرت به هواداران آهنی تراکتور با هزاران مصیبت در ورزشگاها هست که در سرما و گرما تیمشان را آنچنان طرفداری و تشویق کرده اند که یکی از این هواداران برابر هست با هواداران اس ام اسی شماها که تنها طرفداری از فوتبال را در اس ام اس گنجانده اند و بالای نود درصدشان در لیگ ایران به لطف پخش مستقیم بازیهای استقلال و پرسپولیس دیگر نام تیم دیگری را نشنیده اند تا بلکه هوادار ان تیم باشند چرا که امروز هواداری این دو تیم باعث سر افکندگی هست و دیگر تمام شد آن روزهایی که این دو تیم به لطف همین حق خوریها گل سر سبد ایران بوده اند امروز تراکتور . سپاهان . و تیمهای پر طرفدار دیگری هستند که با پخش مستقیم بازیهایشان آنچنان مورد توجه مردم ایران قرار میگیرند که ورزشگاه آزادی را باید به ورزشگاه پنج هزار نفری تبدیل کنند چرا که همینقدر هم برایشان زیادی هست این است دلایل پخش نشدن بازیهای ما از رسانه تهران نه رسانه ملی

از همین جا هم از تمام بازیکنان با غیرتمان که در این دو بازی اخیر نشان داده اند که فراتر از فوتبال ایران هستند و بی شک از چشم مربی تیم ملی و مردم به دور نخواهند بود بی نهایت ممنونیم و آرزو داریم تا نام تراکتورمان نه بلکه در ایران و آذربایجان بلکه در دنیا زبانزد عام و خاص باشد و ان روز نزدیک هست چرا که ماه همیشه پشت ابر نمیماند . یا حق

 

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ماشين سازي یکی از باشگاه‌های ورزشی ایران و استان اذربايجان شرقي می‌باشد. تیم فوتبال ماشين سازي تبريز هم‌اکنون یکی از باشگاه‌های لیگ ازادگان است كه سابقه حضور در ليگ تخت جمشيد راهم دارد ویکی از با سابقه ترين تيمها در ایران و تبريز نيز مي باشد.

 

 تاريخچه

 تاسيس

پس از تأسيس گروه ماشين سازي تبريز ، اين گروه براي تقويت بنيه جسماني و ايجاد شور و نشاط و حفاظت از تندرستي و سلامتي كارگران در سال 1349 اقدام به تأسيس باشگاه فرهنگي ورزشي ماشين سازي كرد .اين تيم بلافاصله توانست در ظرف مدت كوتاهي پس از تاسيس با پشت سر گذاشتن تيم های دیگر تبریز که غالبا" صبغه محلاتی داشتند ، نام خود را بر سر زبان ها انداخت و بسیاری از بازیکنان مشهور به این تیم پیوستند.در چنین اوضاعی که برخی از بازیکنان آن زمان نتوانسته بودند به ماشین سازی ملحق شوند ، پس از یک سال یعنی در سال ۱۳۵۰با رایزنی های مختلف با مدیران کارخانه تراکتورسازی ، تیم فوتبال این کارخانه را راه اندازی کردند تا رقیبی جدی هم به لحاظ رقابت ورزشی و هم از نظر اقتصادی برای ماشین سازی متولد شود.

 60-1350

اين تيم بلافاصله توانست در ظرف مدت كوتاهي پس از تاسيس با پشت سر گذاشتن تيم تراكتورسازي به مسابقات قهرماني كشور موسوم به ليگ تخت جمشيد راه يابدودر چهار سال پياپي از سال1352تا1356 در اين مسابقات حضور يافته واز فوتبال تبريز در صحنه داخلي دفاع كندو به تيم اول تبريز تبديل شود.اما با وقوع انقلاب اين باشگاه هم به علت در هم ريختگي اوضاع كشور كمي از روزهاي اوج خود فاصله گرفت.بعد از فروكش كردن اوضاع نابسامان كشور در بين سالهاي 1357تا1359 اين تيم توانست در ليگ وجام حذفي تبريز به مقام قهرماني برسددر حالي كه تمام تيم ها اميد به برگزاري ليگ سراسري داشتنداما باشروع جنگ ايران وعراق اين اميد به ياس تبديل شدوتا ده سال بعد هم تحقق نيافت.

 70-1360

در طول سالهاي جنگ كه امكان برگزاري ليگ سراسري نبود مسابقات محدود به ليگ هاي استاني مي شد در اين سال ها ماشين سازي خوش مي درخشيد وباكسب 7قهرماني در ليگ باشگاهاي تبريز در سال هاي 1359-1360-1362-1364-1365-1366-1367 و2نايب قهرماني به سالهاي 1361-1363 وهمچنين6مقام قهرماني جام حذفي تبريز به عنوان بهترين تيم تبريز و بالاتر از تيم هايي چون تراكتور سازي ، موتوژن ، پیستون سازی ، کمپیدرو وشهرداري تبريز برگزيده شد.

 80-1370

پس از پايان جنگ ليگ سراسري ايران موسوم به ليگ ازادگان راه اندازي شد اما ازاين سالها به بعد نوبت تراكتور سازي بود كه در سايه حمايت بيشتر مسئولين استان اذربايجان شرقي در فوتبال كشور عرض اندام كند.در چهار سال ابتدايي تيم ماشين سازي در ليگ ازادگان حضور نداشت تااينكه در سال 1373 در ليگ باشگاهاي كشور سوم شد وبه جام ازادگان صعود كرد ودر سال 1374به عنوان بهترين تيم شهرستاني در حضور شهرداري تبريز وتراكتور سازي كه به دست دوم سقوط كرد دست يافت .در سال 1375 درحالي كه تيم همشهري اش شهرداري به ليگ دسته دوم سقوط كرده بود به عنوان هشتم رسيد.درسال 1376در حالي كه اين تيم به شدت از مشكلات مالي رنج ميبرد به ليگ دسته دوم سقوط كرد در حالي كه فقط دو امتياز از تيم همشهري يعني تراكتور سازي كه سال قبل به ليگ دسته اول صعود كرده بود كسب كرده بود.در بين سال هاي 1377تا1381اين تيم در ليگ دسته دوم كشور به فعاليت خود ادامه داد وغالبابازي هاي خوبي از خودبه نمايش مي گذاشت اما از صعود كردن به ليگ ازادگان باز مي ماند.

 2008-1380

با راه اندازي ليگ برتر در سال 1382نام ليگ دسته دوم به ليگ ازادگان تغيير كرد ونحوي برگزاري ليگ هم كه تا ان زمان بهورت تك گروهي بود به بصورت دوگروهي درامد.درسال 1382 ماشين كارخود را با قدرت اغاز كرد وبا اوردن ناصر حجازي اسطوره باشگاه استقلال به عنوان سرمربي عزم خود را براي صعود جزم كرد امااين تيم باز هم به علت مشكلات مالي را از صعود به ليگ برترباز ماند.اين تيم در ساليان اخير در جدول رتبه هاي چهارم تا هشتم را به خود اختصاص مي داد. ازدلايل صعود نكردن اين تيم در سال هاي اخير ميتوان به توجه بيش از حد مسئولين استان اذربايجان شرقي به تيم تراكتور سازي و از طرف ديگر حمايت نكردن كارخانه ماشين سازي از اين باشگاه عنوان كرد.اين مشكلات در فصل 1386-87 به بيش ترين حد خود طي ساليان اخير رسيد واين تيم را با مشكلات مالي بسياري مواجه كرد وعاقبت در پايان فصل در حالي كه اين تيم در دو بازي پاياني به سه امتياز نياز داشت تا در ليگ باقي بماند نتوانست در مقابل تيم هاي سپاهان نوين واتكاء تهران برد را از ان خود كند وبه ليگ دسته دوم سقوط كرد(اين در حالي بود كه در دو مسابقه تا دقايق پاياني از حريفان پيش بود).در تابستان 1387 اين باشگاه تا مرز انحلال هم پيش رفت تا اينكه در تير 1387 سازمان تربيت بدني استان اذربايجان شرقي اين تيم را از كارخانه ماشين سازي تحويل گرفت واصغر اعتباري را به عنوان سرمربي انتخاب كرد.در تير1387 با تصمیم فدراسیون و افزایش تیم های دسته یک ، سبزقباهای تبریز توانستند دوباره در این دسته حضور بیابند.

 

 مربيان

در طول فعالیت تیم ماشین سازی تاکنون مربیانی چون مرحوم حسین فکری، گارنیگ محرابیان ، بیوک صباغی، ناصر حجازي ،غلام حسين كريمپور،احد شيخ لاري، غلام رضاباغ ابادي وعلي نيكبخت عهده دار هدايت اين تيم بودند.


رنگ پيراهن اول تيم : پيراهن و شورت و جوراب ورزشي سبز

رنگ پيراهن دوم تيم : پيراهن و شورت و جوراب ورزشي سفيد

 

مقامهاي كسب شده :

1- از سال 1352 تا سال 1356 حضور در مسابقات جام تخت جمشيد

2- سال 1359 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

3- سال 1360 مقام باشگاههاي تبريز

4- سال 1361 نايب قهرمان باشگاههاي تبريز

5- 1362 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

6- 1363 نايب قهرمان باشگاههاي تبريز

7- 1364 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

8- 1365 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

9- 1366 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

10- 1367 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

11- سال 1373 مقام سوم ليگ باشگاههاي كشور

12- سال 1374 بهترين تيم شهرستاني

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 
فراخوان از هواداران پرشور تراختور

 

با لطف خداوند منان تیم تراختور با ارائه بازیهای خوب توانست موقعیت خود را در جدول لیگ برتر بهبود بخشد و امید است با ادامه روند این پیروزیها همچنان بر صدر جدول تکیه زند . اما آنچه مسلم است این موفقیت ها بجز تلاش و غیرت بازیکنان و کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران غیور امکان پذیر نخواهد بود . لذا در ضمن اینکه از بازیکنان تیم تراختوردرخواست داریم با تلاش بیشتر و حفظ بازی خوب و حرفه ای در زمین چمن هنرنمایی نمایند از کلیه هواداران عزیز نیز خواهشمندیم همچون بازی های قبل و حتی بیشتر این تیم مردمی را حمایت نمایند و در بازی تراختور داماش که روز سه شنبه در تبریز برگزار خواهد شد روحیه بخش تیم تراختور باشند چرا که همه تیم های لیگ برتر قدرتمند هستند  و دست کم گرفتن تیم مقابل ممکن است اسباب افسوس هواداران تیم تراختور گردد . هواداران تیم تراختور با حضورهای طلایی خود همه رقبا را مجبور به تعظیم کرده اند و ادامه روند حضور پرشور و شوق و بدون حاشیه شما هواداران عزیز می تواند تضمین کننده سیر صعودی تیم تراختور باشد .

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

آناج: "جواد ششگلانی" رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت انتقال امتیاز این تیم به هدایتی در گفتگوی اختصاصی با آناج اظهار داشت : مذاکرات برای واگذاری امتیاز تیم ماشین سازی تبریز به استیل آذین ایرانیان و با مسئولیت آقای حسین هدایتی نهایی شده است و توافقات لازم برای این انتقال فی مابین انجام یافته و ظرف چند روز آینده تغییر و تحولات انجام خواهد یافت و حسین هدایتی این تیم تحویل خواهد گرفت.

ششگلانی در مورد تجهیزات این باشگاه ، از جمله زمین چمن این باشگاه که در داخل کارخانه ماشین سازی قرار دارد توضیح داد : زمین چمن تمرینی این باشگاه که از چمن مناسبی نیز برخوردار است در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت و البته باید خاطر نشان شویم که مالکیت این زمین با کارخانه ماشین سازی است ولی ما با رایزنی های که با مدیر عامل این کارخانه داشته ایم ، نظر مساعد آنان را جلب کرده ایم تا این زمین را بدون هزینه در اختیار این باشگاه قرار دهند و ما نیز این زمین را به آقای هدایتی تحویل خواهیم داد تا از زمین استفاده کرده و مشکلی برای تمرینات نداشته باشند.

رئیس هیت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد خصوصی سازی و ورود سرمایه داران به عرصه فوتبال اظهار داشت : فوتبال ما باید خصوصی شود و یکی از ارکان اصلی حرفه ای ، همین موضوع است و امیدواریم که سرمایه داران با ورود به فوتبال و کل ورزش و سرمایه گذاری اصولی و همچنین در راستای باشگاه داری ، توسعه زیر ساخت ها و فضا های ورزشی کمک بزرگی به فوتبال کشورمان بکنند و این هئیت نیز در همین راستا آمادگی و همکاری لازم را برای خصوصی سازی با سرمایه داران را دارد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

هدایتی:برای احیای تیم ریشه دار ماشین سازی پیشقدم شده ام

مگر خصوصی سازی و کمک حال دولت بودن در ورزش بد است!؟

mashinfans - اختصاصی - حسن هدایتی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر خرید باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در مورد تیم ریشه دار و  قدیمی ماشین سازی تبریز باید بگویم ما در نظر داریم این تیم پرطرفدار و با سابقه را مورد حمایت قرار دهیم.

 

مالک باشگاه استیل آذین که امروز در تمرینات تیم استیل آذین گهر درود حضور یافته بود گفت:  اگر کسانی مشکل نداشته باشند همواره دوست دارم در ورزش و فوتبال سرمایه گذاری کنم. چه اشکالی دارد که بخش خصوصی در فوتبال سرمایه گذاری کند و کمک حال دولت باشد.

وی تصریح کرد: من علاوه بر اینکه خودم در فوتبال سرمایه گذاری و هزینه می کنم به دوستان و اقوام نیز توصیه می کنم که در این وادی سرمایه گذاری کنند و تیم های ورزشی را زیر پوشش قرار دهند.

این مدیر ورزشی در پاسخ برخی انتفادها از وی در خصوص ورود به تیم های ورزشی اظهار داشت: مگر خصوصی سازی و برداشتن باری از دوش دولت کار بدی است که بر ما خرده می گیرید. ما به کارمان ایمان داریم و صنعت فوتبال کشور بیش از اینها به ورود و حضور بخش خصوصی نیاز دارد

حسن هدایتی که در تمرین تیم گهر زاگرس حضور یافته بود در پاسخ به سوال خبرنگاران حاضر مبنی بر صحت خرید باشگاه ماشین سازی تبریز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: ماشین سازی تبریز یک تیم ریشه دار و قدیمی است و هواداران زیادی نیز در تبریز و آذربایجان دارد و من برای احیای این تیم قدیمی پیشقدم شده ام.

گفتنی است طی روز های آینده پروسه تحویل باشگاه ماشین سازی تبریز به حسین هدایتی انجام خواهد گرفت و این باشگاه قدیمی دوران نوینی را با مدیریت جدید خود آغاز خواهد نمود

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

شکست سنگین سپاهان برابر تراختور در اصفهان/ ترک‌ها به صدر رفتند
تیم فوتبال تراختورآذربایجان ضمن پیروزی برابر سپاهان، صدرنشین چند هفته‌‌ای لیگ برتر، موقتا به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراختورآذربایجان از ساعت 16 امروز در فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود تراختوربه پایان رسید. سید مهدی سید صالحی که فصل گذشته در سپاهان بازی می‌کرد و این فصل به تراختور پیوسته است، موفق شد در دقایق 15 و 52 دو گل تیمش را به ثمر برساند.

گل امید ابراهیمی در دقیقه 55 امید سپاهان را برای جبران نتیجه بیشتر کرد ولی تراختور سه دقیقه بعد تعداد گل‌های خود را بیشتر کرد. " فلاویو لوپز" در دقیقه 58 سومین گل تراختور را وارد دروازه سپاهان کرد. اشتباه بازیکنان سپاهان در دقیقه 91 و گل به خودی آنها در نهایت باعث شد بازی با نتیجه 4 بر یک به سود تراختورآذربایجان تمام شود.

تراختور با این پیروزی 23 امتیازی شد و به صدر جدول رسید. سپاهان اصفهان نیز با 21 امتیاز فعلا در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ماشین بدون امتیاز کویر سرچشمه را ترک کرد

مس سرچشمه از سد ماشین سازی تبریز گذشت
تیم ماشین سازی تبریز در هفته هفتم از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال عصر چهارشنبه در برابر تیم مس سرچشمه شکست را پذیرا شد.
این دیدار که در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.
ˈحسن نجفیˈ در دقیقه 65 تک گل تیم مس سرچشمه و این دیدار را وارد دورازه حریف تبریزی خود کرد.
ˈعلی صفاییˈ با کمک ˈرحیم حاجیلوˈ و ˈمحمد ابوالحسنیˈ این دیدار را قضاوت کرد و ˈحسن زمانیˈ و ˈحیدر شکورˈ به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند.
تیم ماشین سازی تبریز در هفته هشتم و در خانه خود میزبان تیم اتکا گرگان خواهد بود.

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس