نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

گروه الف

نفت مسجد سلیمان 2-2 گسترش فولاد

ماشین سازی 0-1 اتگا گرگان

گروه ب

شهرداری بندرعباس 1-1 شهرداری تبریز

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

برای بازی مقابل ازبکستان /28 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند

فوتبال ایران/سرمربی تیم ملی اسامی 28 بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی را اعلام کرد. به گزارش اوج نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ،کارلوس کی روش ، اسامی 28 بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار مقابل تاجیکستان اعلام کرد. بازیکنان دعوت شده به شرح ذیل هستند: دروازه بان ها: سید مهدی رحمتی ، رحمان احمدی، سوشا مکانی/ مدافع ها: حسین ماهینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمدنصرتی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، پژمان نوری/ خط ميانی : جوادنکونام، امید نظری، علی کریمی، آندرانيک تیموریان، ابوالقاسم دهنوی، محمد نوری، میلاد نوری/ مهاجم ها: آرش افشین، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، سید جلال رافخایی، محمد قاضی، رضا قوچان نژاد، یعقوب کریمی، کریم انصاریفرد، احمد حسن زاده لازم به ذکر است بازیکنان دعوت شده به تيم ملی باید راس ساعت 17 روز جمعه در محل هتل ازادی حضور داشته باشند و اسامی نهایی بازیکنان بعد از دیدار دوستانه مقابل تاجیکستان اعلام خواهد شد .

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

میلاد فخرالدینی دفاع راست تراکتور از اینکه تیمش دو امتیاز حساس را مقابل داماش از دست داده ناراحت است.

او می گوید: «دو امتیاز سرنوشت ساز را در زمین خودمان از دست دادیم. اگر پنالتی فلاویو لوپز در دقایق ابتدایی گل می شد همه چیز فرق می کرد ولی او خیلی بد پنالتی را زد. من معتقدم فلاویو مغرور شده که اینطور پنالتی می زند و اگر آن پنالتی گل می شد با نتیجه ای پُر گل داماش را می بردیم. وقتی پنالتی از دست رفت انگار داماشی ها شیر شدند، اگر این اتفاق نمی افتاد راحت آنها را می بردیم.»
فخرالدینی در این بازی توسط تونی اولیویرا تعویض شد که او از این موضوع ناراحت است. فخرالدینی در این زمینه ادامه می دهد: «من قبل از این بازی یک جراحی کوچک روی پایم انجام دادم و با زدن 3 آمپول بازی کردم که هیچ چیزی نمی فهمیدم ولی در طول مسابقه هیچ اشتباهی انجام ندادم و عملکرد خوبی داشتم. من نباید تعویض می شدم و بعد از بازی هم به تونی گفتم چرا مرا تعویض کردی. من از این موضوع ناراحتم ولی اولیویرا گفت که تعویض من به خاطر مسائل تاکتیکی بود و می خواست تیم را تهاجمی تر کند.»
او در پایان حرف هایش خاطرنشان می کند:«در این بازی خیلی عجیب بود که توپ های ما به تیر دروازه می خورد و باید دقت مان را در زمین بیشتر کنیم تا گل بزنیم. این بازی را فقط به خاطر بدشانسی نبردیم ولی مهم این است که این دو امتیاز را الان از دست دادیم که به اندازه کافی در آینده فرصت جبران وجود دارد.»

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت:از این شرایط خسته شده ام  و امیدوارم وضعیت عوض شود.

به گزارش تراکتوراسپور به نقل از اوج نیو ز ،سید مهدی سید صالحی درباره بازی تیمش مقابل داماش که با تساوی همراه بود اظهار داشت:بازی در مجموع خوبی بود و هر دو تیم نمایش دلچسبی داشتند.البته موقعیت های ما بیشتر بود و فکر می کنم که می توانستیم در این بازی برنده باشیم.از دید من برد تراکتور در این بازی نتیجه عادلانه تری بود.

وی درپاسخ به پرسشی درباره وضعیت خود در تراکتورسازی عنوان کرد:من هیچگاه ناشکری نمی کنم و همیشه قدردان مرحمت اوستا کریم هستم اما واقعیت این است که برایم سوالهایی به وجود آمده است.من به تراکتور آمدم که به این تیم کمک کنم اما متاسفانه شرایطی وجود دارد که نمی توانم به طورکامل در خدمت تیمم باشم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که این شرایط چه چیزی هستند که باعث نارضایتی او شده است گفت:برای مثال من در نیمه اول حتما باید گل بزنم تا در ادامه مسابقه و نیمه دوم تعویض نشوم.نیمه دوم بازی که آغاز می شود،استرس تمام وجودم را می گیرد که الان تابلوی تعویض بالا می رود و من باید از زمین بیرون بروم.باور کنید در تمام طول نیمه دوم که در زمین هستم،دست و پایم می لرزد و این برای بازیکنی در پست من و کارنامه ای که دارم اصلا جالب نیست.

وی ادامه داد:بی شک تعویض و انتخاب بازیکنان تیم بر عهده کادر فنی و سرمربی تیم است و هرگز به خودم این اجازه را نمی دهم که به تصمیمات آنها اعتراض کنم و حتی در این باره صحبتی هم با مربیان انجام بدهم اما همانطور که گفتم برای جای سوال وجود دارد.من بازیکن اهل حاشیه نبوده و نیستم و کارم را می کنم.نمی دانم،شاید اطلاعات مربوط به گذشته من را به سرمربی نداده اند.

سید صالحی تاکید کرد:از این شرایط خسته شدم و امیدوارم وضعیت عوض شود.اصلا هم قصد مصاحبه نداشتم و نمی خواستم حرفی بزنم و این چند حرف را هم درد دلی بود که با مردم خوب تبریز و هواداران تراکتور داشتم .قطعا تا روزی که در تراکتور باشم با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنم و برایم موفقیت و پیروزی تراکتور در مسابقات اهمیت دارد.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نصر نیوز: دیدار تیم های تراکتورسازی و داماش گیلان در حالی با تساوی دو بر دو تمام شد که پنج بار تیر دروازه مانع از ورود توپ به دروازه داماش شد.به گزارش نصر نیوز، تراکتورسازی از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان داماش گیلان بود. قضاوت این بازی بر عهده محسن قهرمانی بود.

تیم تراکتورسازی با ترکیب عقیل اعتمادی،مرتضی اسدی،آنسلمو گونزالز،فلاویو لوپز( از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)،سید مهدی سید صالحی(از دقیقه 65 فرزاد حاتمی)،میلاد فخر الدینی( از دقیقه 70 احسان حاج صفی)،مهدی  کیانی،محمد نصرتی،قاسم دهنوی،مهدی کریمیان،مصطفی اکرامی. و داماش گیلان با ترکیب حسن رودباریان،هادی سهرابی،علی رضا نظیف کار،مرتضی ابراهیمی،محمد سیاه،محمد رضا مهدوی،ابوالفضل حاجی زاده،مصطفی حاجتی،مهدی کیانی( بهنام افشه از دقیقه 82)،امین متوسل زاده،حسین ابراهیمی. در میدان حاضر شد.
تراکتورسازان در دقایق اول بازی خوب ظاهر شدند اما از دست دادن پنالتی توسط فلاویو لوپز باعث افت نسبی تیم شد.
در ادامه بازی داماش توانست از ضربه ایستگاهی محمد رضا مهدوی در دقیقه 12 به گل برسد.
تلاش تراکتوری ها در ادامه بازی بی نتیجه نماند و آنها توانستند در دقیقه 22 توسط مهدی کریمیان به گل برسند.
بازیکنان تراکتورسازی چندین تیرک دروازه رودباریان را به لرزه در آورند.
در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از سوی تراکتورسازی بودیم اما بر خلاف روند بازی داماشی ها در دقیقه 50 دروازه عقیل اعتمادی را بازکردند.این گل توسط مهدی کیانی بازیکن گیلانی ها به ثمر رسید.
در ادامه نیمه دوم بازیکنان تراکتور در گلزنی موفق نبودند تا اینکه محمد ابراهیمی از دقیقه 58 به جای فلاویو لوپز وارد میدان شد و توانست در روز تولد خود منجی تراکتورسازان بوده و گل تساوی را به ثمر برساند.
همچنین علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی و مسعود پزشکیان نماینده تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران این بازی بودند.
این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهدی کریمیان زننده گل اول تراکتور در مقابل داماش گیلان که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید ، پس از پایان این دیدار در صفحه اجتماعی خود از بابت این نتیجه از هواداران عذر خواهی کرد که متن پیام را در زیر آمده است

سلام

بابت نتیجه روبرو داماش از همه مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم . دیگه قسمت نبود نبود . ما تلاشمون رو کردیم ... عاشق عیبی یوغ گفتن بعد از بازیتونم ... شرمنده تان شدیم ... انشاا... بازی بعدی جبران می کنیم ... یاشاسین آذربایجان ، یاشاسین تراکتور

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

توقف تراکتورسازی در شب برد مدعیان/ تراکتور داماش را تیرباران کرد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی در مقابل تیم داماش گیلان به تساوی دو بر دو رضایت داد تا بهترین موقعیت این تیم ‌برای تداوم صدرنشینی از دست رود.

خبرگزاری فارس: توقف تراکتورسازی در شب برد مدعیان/ تراکتور داماش را تیرباران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان داماش گیلان بود.

تراکتورسازی بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه دو صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را فلایو لوپز بدون دورخیز و بد نواخت که ‌رودباریان دروازه‌بان سابق تراکتورسازی ‌توپ را مهار کرد.

در دقیقه پنج ضربه اکرامی تیر افقی دروازه داماش را به لرزه در‌‌آورد. تراکتورسازی که یکپارچه حمله بود در دقیقه 12 دروازه‌اش را گشوده شده دید.

مهدوی با یک ضربه ایستگاهی  توپ را وارد دروازه تراکتور می‌کند تا  تیم مهمان برخلاف جریان بازی پیش افتد. تراکتورسازی با این گل بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه 22 سانتر دهنوی و ضربه سر دقیق کریمیان گل تساوی را برای تراکتورسازی به همراه داشت.

در دقیقه 24  توپ ارسالی از کرنر را دهنوی به تیر دروازه داماش می‌زند، دو دقیقه بعد همین بازیکن در محوطه جریمه داماش سرنگون می‌شود، اما داور اعتقادی به پنالتی ندارد. در دقیقه 39 آنسلمو گونزالس برای سومین بار توپ را به تیر دروازه می‌زند.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 50 داماش در یک ضد حمله به گل دوم خود دست یافت. 

خروج عقیل اعتمادی و ضربه سر مهدی کیانی داماش، گل دوم داماش را به همراه داشت.

تراکتورسازی بعد از این گل فشار بی‌امانی را بر روی دروازه مهمان خود آورد و دو بار دیگر تیر دروازه داماش را به لرزه درآورد تا مجموع توپ‌های برخورد شده بر دیرک دروازه داماش به رقم پنج برسد. بالاخره تراکتورسازی در دقیقه 85 توسط محمد ابراهیمی صاحب گل تساوی شد.

یک دقیقه بعداز این گل شوت ابراهیمی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و تراکتورسازی همچنان در خانه شکست‌ناپذیر ماند و داماش نیز در خارج از خانه در حسرت برد ماند. با این اوصاف که تراکتورسازی صدر جدول را از دست داد.

با این نتیجه تراکتورسازی 24 امتیازی شده و داماش نیز مجموع امتیازاتش را به عدد 16 می‌رساند.

محسن قهرمانی قضاوت این بازی را بر عهده داشت، تورج عیوض‌محمدی و مهدی الوندی وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند. قهرمانی در این بازی محمد ابراهیمی و احسان حاج‌صفی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.

این بازی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر تبریزی برگزار شد.

اسامی تیم داماش گیلان:

رودباریان، نظیف کار، مرتضی ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، ابوالفضل حاجی‌زاده، هادی سهرابی، محمد سیاه، مصطفی حاجتی، مهدی کیانی، امین متوسل‌زاده، حسین ابراهیمی

سرمربی: حمید درخشان

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:

عقیل اعتمادی، سید مهدی صالحی (از دقیقه 64 فرزاد حاتمی)، فلاویو لوپز (از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)، آنسلمو گونزالس، میلاد فخرالدینی (از دقیقه 70 احسان حاج‌صفی)، قاسم دهنوی، محمد نصرتی، مهدی کیانی، مصطفی اکرامی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

اولویت با تیم ملی است

باغ‌آبادی: «تونی» به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داد

خبرگزاری فارس: مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تونی اولیویرا به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داده است.

 

 

وی به نقش غیرقابل انکار تونی در موفقیت‌های اخیر این تیم اشاره کرد‌ و اظهار داشت: موفقیت مربی خارجی مستلزم زمان بوده و امروز سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی با شناخت لازم از فوتبال ایران و تبریز، به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داده است.

 *اولویت با تیم ملی است

باغ‌آبادی‌ تعطیلی پیش‌روی لیگ برتر را به ضرر تیم تراکتورسازی دانست‌ و افزود: تیم تراکتورسازی در شرایط آرمانی خود به سرمی‌برد و ای کاش این رقابت‌ها با وقفه همراه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه اولویت با تیم ملی است، ابراز داشت: ما چاره‌ای جز اطاعت از سازمان لیگ برتر نداریم و باید در حفظ قدرت تیم نهایت تلاش خود را کنیم.

بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی و منتخب تبریز تصریح کرد: البته تعطیلی‌های قبلی به نفع تراکتورسازی بود و زمان لازم را به تونی داد تا شناخت کافی از تیم پیدا کند و فرصت مناسبی برای کارهای تاکتیکی داشته باشد.

وی ظهار داشت: با تونی هیچ مشکلی نداشته و همکاری لازم را با وی داشتم و نظرات خود را به وی بیان می‌کنم، بعد از جمع‌بندی تصمیم نهایی با خود تونی است.

وی با اشاره به فاصله کم بین نفرات اصلی و ذخیره در تیم تراکتورسازی اضافه کرد: در بازی مقابل داماش بازیکن محروم و مصدوم نداشته و به دلیل آمادگی تمام نفرات، برای  ترکیب 11 نفره تیم با مشکل روبه‌رو نیستیم.

*تراکتورسازی متکی به نفر نیست

باغ‌آبادی یکی از عوامل ‌موفقیت تیم تراکتورسازی را در کار گروهی دانست و افزود: تیم‌هایی که به بازیکنان خاصی متکی هستند، آسییب‌پذیرتر بوده اما تراکتورسازی با بازی روان و تیمی، اتکای خود به نفرات را به حداقل رسانده و بیشتر به کار گروهی تکیه دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر بازیکنان تیم تراکتورسازی مقابل داماش با غرور بازی کنند قطعاً به مشکل برخواهند خورد، اظهار کرد: اکثر تیم‌های مهمان در تبریز برای کسب حداقل امتیاز با ترکیب دفاعی وارد میدان می‌شوند اما ما نیز برای نفوذ در خطوط دفاعی حریفان و فتح دروازه آنان برنامه داشته و تیمی که مدعی قهرمانی است، نباید  بازی‌های بسته حریف را بهانه قرار دهد.

*اولیویرا بازی زمینی را می‌پسندد

باغ‌آبادی در ادامه گفت: سرمربی تیم بیشتر بازی زمینی را می‌پسندد و تمرینات خود را در مربع و مثلث‌های کوچک پیاده می‌کند ضمن آنکه در سایه این تمرینات تیم تراکتورسازی با بازی تماشاگرپسند موفق به شکست تیم‌های سپاهان و استقلال تهران شد.

وی، با تمجید از خط حمله تیم تراکتورسازی افزود: تیم ما با 21 گل زده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و اگر مقابل ذوب‌آهن با آن شکست سنگین مواجه نمی‌شدیم، تفاضل گل ما بهتر از امروز می‌شد.

وی، به نقش تماشاگران در موفقیت‌های تیم تراکتورسازی اشاره کرد و گفت که با تداوم موفقیت‌های این تیم تماشاگران تراکتورسازی نیز از فوتبال این تیم و موفقیت‌های آتی لذت ببرند.

اصافه می‌شود، علت عدم حضور تونی در مصاحبه غیبت مترجم وی عنوان شد.

تیم تراکتورسازی تبریز در پایان هفته سیزدهم با 23 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

به گزارش حبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین باغ‌آبادی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتورسازی با داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو هفته اخیر تیم تراکتورسازی با ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب توانست رضایت هواداران را جلب کرده و تمام نگاه‌ها را به سوی خود معطوف کند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

پیش بازی تراکتور - داماش / طعم صدر نشینی خوش است ؟

 

 

تراکتور سازی برای این بازی تمامی بازیکنان خود را دراختیار دارد به نظر مصدومیت محمد ابراهیمی هم برطرف شده واین بازیکن هم می تواند در کنار سایر بازیکنان در اختیار تیم باشد .

میهمان : داماش رشت

آبی پوشان رشتی در هفته گذشته در یک بازی خانگی توانستند با یک ضربه پنالتی از سد گهر زاگرس عبور کنند ، تا با کسب 15 امتیاز که ماحصل 3 برد ، 6 تساوی و4 باخت است در رده دوازدهم  جدول قرار بگیرد ، در لیست بازیکنان این تیم هر چند از بازیکنان سرشناس وستاره خبری نیست اما بازیکنانی همچون افشین چاوشی ، نظیف کار ، حاجتی که چند سالی است که برای این تیم کار می کنند با ترکیبی از دیگر نام ها  همچون متوسل زاده ومرتضی ابراهیمی و...به همراه بازیکنان جویای نام همیشه از نام اعتبار این تیم دفاع کرده اند . به نظر داماشی ها از شانس بد خود بد موقعی به تور تراکتور سازی گیر کرده اند ومطمئنا کار سختی را در پیش رو خواهند داشت ،اما با این حال با توجه به آشنایی حمید درخشان از فضای یادگار وتجارب ارزنده وی این مربی مطمئنا یک بازی مدبرانه را در دستور کار شاگردان خود قرار خواهد داد تا در وحله اول دروازه خود را بسته نگاه داشته وبا ترفند ضد حملات نیم نگاهی هم به دروازه تیم میزبان داشته باشد ، کسب تساوی در این دیدار می تواند برای درخشان وشاگردانش یک امتیاز درخشان محسوب شود ، چرا  که بازی در یادگار در مقابل هواداران پر شور تراکتوری که با چاشنی نتایج دو هفته اخیر هم همراه خواهد بود واقعا برای تیم میهمان دشوار می نماید .  داماشی ها با 17 گل خورده و12 گل زده با تفاضل منفی 5 در مقابل بهترین خط حمله لیگ تا اینجای کار قرار می گیرند تا آزمون سختی را سپری کنند .

جنگ وجدال سرداران مشروطه وجنگل چه دستاوردی خواهد داشت ؟ باید منتظر سوت پایان بازی باشیم .

 

سایت گل – تراکتور سازی تبریز و داماش رشت ، دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه راس ساعت 15/30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد

نتایج فصل گذشته

دور رفت : داماش 2 – تراکتور 3   * دور برگشت  تراکتور 3 – داماش 1

میزبان : تراکتور سازی

تراکتور سازی در یک حرکت جهشی طی دو هفته متوالی توانست دو رقیب مدعی را از پیش رو بردارد ، این اتفاق در شرایطی رقم خورد که هر بازی بنوعی بازی شش امتیازی و مستقیم محسوب می شد ، شاگردان تونی اولیویرا با کسب این دو پیروزی با روحیه ای مضاعف رودروی شاگردان حمید درخشان قرار خواهند گرفت ،تراکتوری ها بخوبی به اهمیت این بازی و 3امتیاز آن واقف هستند چرا که همه نگاه ها متوجه این میدان خواهد بود تا مشخص شود که آیا انگیزه های خاص بازیکنان تنها برای دو دیدار قبلی مقابل استقلال وسپاهان تعیین کننده بود ؟ یا اینکه عزم سرخپوشان برای نشان دادن توان وجایگاه خود در بین مدعیان جزم شده وباید کماکان منتظر تکرار چنین پیروزی های باشیم  .

در بازی با سپاهان آهنگ تیمی ودرک متقابل در بین بازیکنان و کلاخطوط سه گانه مشهود بود ، باید گفت در این بازی بازیکنان این تیم در قالب تیمی جا افتاده تر عمل کردند ، اینکه شرایط دیدار با داماش چگونه رقم خواهد خورد ؟ باید به این نکته کلیدی اشاره کرد که تراکتور سازی در دو دیدار گذشته با دو تیمی روبرو شد که در طول 90 دقیقه از بازی بسته خبری نبود ونوع فوتبال حریفان فضا های لازم را برای شکل دادن به تفکرات هافبک های این تیم مهیا کرده بود ، بازی با داماش به نظر از این ویژه گی بدور خواهد بود چراکه آنها بخوبی از شرایط روحی وروانی وآمادگی تیم میزبان آگاهند و می دانند ارائه فوتبال باز می تواند این تیم را دچار دردسر کند ،تراکتور سازی برای خارج کردن حریف از لاک دفاعی باید چاره اندیشی کند که یکی از راه های آن ایجاد فشار اولیه و باز کردن قفل دروازه میهمان در 20 دقیقه اول بازی است تا بدین طریق حریف را وادار به خروج از یک سوم دفاعی خود کنند ، در این روز به نظر فوروارد های این تیم بار اصلی را بدوش خواهند کشید  تا تکیه به صدر جدول لیگ برای این تیم چند روزه وناپایدارنباشد .

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس